Inlägg från: nessie72 |Visa alla inlägg
  • nessie72

*Välkommen hit! :-D

Japp....är fortfarande skruttig skall tebaka i morgon på mer provtagning
    Om du vill finns hela historien i min dagbok....den är lång....men du gör som du vill
    Om proverna inte visar bra i morgon finns risken att jag får ligga resten av tiden på huddinge

• nessie72

Tack mon....hoppas oxå på att slippa ligga inne sista tiden....men vi får svaren i morgon.......

• nessie72

meh....vad är det för typ av byxor du letar efter???????
    Det finns en affär på sveavägen som heter IANA som har ganska fina byxor och det kostar inte en förmögenhet heller.......
    Har köpt mina byxor där och är väldigt nöjd

• nessie72

Meh: byxorna jag har är ungefär likadana som dom på dina magbilder......med ett jättebra resår i midjan som man kan spänna eller släppa lös........HAr haft mina sedan v15 och har fortfarande utrymme att växa i...Dom fanns i svart , kakhi,eller jeans......Sen hade dom andra typ av byxor som hängelbyxor. klänningar och dyligt.....
    Tror dom ska finnas på nätet www.iana.it tror jag att det är.......men om du ändå ska ner till mamma ,så passa på att gå in och titta......och kläm in resan till ett av våra berömda fika stunder

• nessie72

HEj alla glada juni magar
    Håll tummarna för mig i dag....skall tillbaka till huddinge och ta nya prover.-(
    Får se om jag får åka hem eller inte????????

• nessie72

Hallo alla junimagar
    Har fått komma hem på en kort permis från huddinge....
    Skall tillbaka i morgon,det har varit många turer fram och tillbaka......ena läkaren ville att jag skulle snittas i morgon,men det vill inte den andra läkaren.......men jag kommer nog att bli kvar på huddinge resten av tiden innan jag sätts igång.....
    I morgon så skall det bestämmas hur det skall göras......
    Men ni ska jätte stora kramar för all omtanke och Vonkis har hälsat från er alla
    Triump: Jätte grattis till sjukskrivningen

• nessie72

Hallo vonkis din lilla skurk............Ikea utan MIG................HMMMMMMMM

• nessie72

Vi får åka ut någon dag när jag kan rymma en stund längre och vi har pengar

• nessie72

Hej meh-japp fått lite permis idag...men måste vara tillbaka till 19 ikväll
    HAr nu fått en droppslang in sutten i halsen och det är det ända ställe som jag får äta igenom
    Hoppas få komma hem i veckan ,men det beror på hemsjukvården i haninge.........annars så får jag ligga kvar tills jag är i vecka 36-37 och sen sätter dom igång mig.....då sätter igång mig v36-37 iallafall....
    Hur lever livet med dig?????

• nessie72

Hallo triump.....
    Läste att du blivit sjukskriven....GRATTIS.....
    Själv har jag dagpermis från huddinge , men skall snart vara tillbaka
    I morgon skall jag få sond slangar så jag hoppas att jag kan få min utlovade fika permis på torsdag så jag kan följa med till Åhlens......
    Ha så kul på IKEA din lyckoost

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D