*Välkommen hit! :-D
Missisola: Inte fick jag somna om........
Vonkis och jankan kommer du se dra mig i en vagn på ikea idag
Så första avdelningen vi stannar på är inte Toaletten utan kudde och täck avdelningen
Missisola: Inte fick jag somna om........
Vonkis och jankan kommer du se dra mig i en vagn på ikea idag
Så första avdelningen vi stannar på är inte Toaletten utan kudde och täck avdelningen
Missisola: Vad skönt att få bada.......VILL oxå kunna simma
...men jag får vänta till Pär-märta är ute......Så Vonkis vill oxå åka vagn??????
Jankan kommer att få det tungt
Skulle du och make till Ikea idag oxå??????? I så fall vad kul
Missisola: Vonkis pratade något om babyland samt ikea......men det blir väl hela KK i dag.....HElt okej för mig......Bara jag får MAT och FIKA
sen kan jag knata runt hur mycket som helst..........
Hej hopp alla glada.......
HAr just kommit hem från en shopping tur på IKEA med Vonkis och Jankan......och det var riktigt kul......men som sagt....när huvudet är dumt får kroppen lida
Fick handlat det näst sista och det känns väldigt skönt...ska nu bara till babyland och köpa plastad frotte och sen kan Pär-Märta gärna titta ut
Björnen: Alla rullstolar var slut på IKEA idag......hur mycket folk som helst.......Men tack för förslaget
Missisola: Blev det något annat än DL-måttet?????
Missisola: Nä då vi klarade oss på en vagn... fast den vart full
Vonkis var den som shoppat mest....HEHE.....fast är nu helt slut i hela kroppen.......
Fast det var riktigt kuligt
Så micke den stackaren tog slut........ja se män.......blir slut för en liten shopping tur till Kungens Kurva.....vilken tur att det är vi som föder barn
God morgon alla glada
HAr äntligen fått sova mer än 30 minuter under natten
.......Gud så skönt......
Ska alldeles strax sparka upp maken och sonen.....vi ska ha en hel dag på kolmården
HMMMMMM......undra om man orkar gå runt
HAllo alla glada........Okej.....kolmården var roligt.......men HUUUUUUU vad tungt att gå.......har glömt hur mycket backar det är
Ska nu gå och slöa
HAllo alla glada och lessna juni magar
-
HAr äntligen fått sovit en hel natt
....Men det behövdes 7 timmar på kolmården för att lyckas sova en hel natt...
Missisola- inte behöver du vara lessen.....snart kommer du att ha fullt upp vännen.....och tänk på allt fika vi hinner få i oss
Missisola....kollegorna kan du väl träffa ändå...kanske inte under samma omständigheter.....
Nu ska vi bara få vonkis sjukskriven...så kan vi sitta i farsta centrum dagarna igenom
Missisola: Abonnera bord var inte en så dum idee
Vi måste då se till att få samma bord och stolar , så vi kan sitta in stolarna