• triump

*Välkommen hit! :-D

Missisola : usch hosta hela natten låter inta bra. själv har jag faktiskt sovit lite oroligt inatt.

Vi skall på utflykt till simhallen idag . blir en trevlig dag med andra ord. i övrigt är det roligt att jobba lite under lovet. ett tempo som passar till en gravid kvinna.
    just ja för två veckor sedan berättade jag nyheten för barnen. idel glada miner. de känner sig trygga med att man skall ha till sommaren. då hinner man ju jobba terminen ut och det blir inte så dramatiskt med ett avsked..

men var och varannan dag väger jag fördelar och nackdelar med att spara på min semester till nästa år. eller att ta ut några veckor till innan bf??. .

Ihelgen var jag och sambon och reka utanför sös. tog oss en vårpromenad dit.

• triump

nej de har inte undrat utan helt accepterat att jag blitt en tjockis

Man har rätt att ta ut sem 60dar innan bf, likväl som man har rätt att då utan sjukskrivning och dylikt gå ner i tid.
    Din arbetsgivare gör fel om hon/han nekar dig sem 60 dar innan bf.. ja så har jag uppfattat det iallafall.

• triump

men jag håller med att det är klurigt med vikarier. vi har fått extra stöd till avdelningen 2 dagar i veckan. en som går dubbelt med mig.. så vissa dar känns vi lite väl överbemannade

• triump

OT det verkar inte längte fungera med smileys

• triump

lilaki det låter kul. själv har jag inte tänkt jobba men en och annan hobby vill jag hålla på med, så nån kurs kan det bli. . . längtar efter att fylla i höstens kursansökningar

• triump

Glömde ju skriva godmorgon tjejjer. solsken. och gårdagens tur till ikea värmer än.

lyn hoppas att det blir bättre med att gå hemma och vara sjukskriven snart blir det soligare dagar. och du kommer nog att få tiden att gå.

emmamaria ingen roligt med sura chefer.

och Limpis kul att du har bra sådanna dvs chef.. de kommer nog i alla olika skepnader.

• triump

Missisola.. jag vill me gå någon spec.ped kurs på LHS eller något skapande krativt.. måste beställa katalogen. Profylaxen var länge inplanerad men Sambon kämpar med körskola och vi hinner inte med det, dessutom hör jag till dem som ännu inte tagit tag i själva förlossningstanken?

Alla förkylda se till att vila ordentligt.

• triump

eftersom vi inte är bilburna i vår familj vill vi hinna få lite vuxen poäng innan plutten kommer och körkort lär ge många påäng...så sambon, kämpar..eller nja lite lat är han allt...

• triump

jihoooooooooo här är ju våran mys tråd. trodde jag aldri skulle hitta tillbax. bra puffat A lie

• triump

har ni råkat ut för aprillskämt idag. dvs förutom allt krångel på fl.

jag lurade sambon så bra att jag var direkt tvungen att avslöja skämtet.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D