• triump

*Välkommen hit! :-D

gratislådan ja.. den hadde jag helt glömt bort. skulle man skriva ut någon kupong eller fixar de allt i affären!!

jag e lite irriterad på ikea som tycks ha sålt ut alla skötbord Diktan, den jag vill ha....

Tjejjer imorgon vill jag ha tårta på sängen...1 dag kvar till hundradagarkvarjubillleeeeett

• triump

ickelpicka tack för svaret. men jag skulle gärna ha din oöppnade daim här. vart tok sugen på choklad såhär på morgonkvisten

• triump

hej mon jag undrar vad en auroralläkare är? nyfiken*

• triump

angående sfmått så har min bm inte talat med mig om någon kurva än. oandrasidan skall jag på mitt tredje besök nästa vecka.

• triump

oki. då vet jag. jag har faktiskt inte ännu kommit till förlossningsfunderingar och vet nog inte ännu om jag är rädd eller inte?

skönt att det finns det stödet iallafall

• triump

ha en bra dag tjejjer. nu skall jag bege mig ut i det vackra
    vårvädret. . . ..

• triump

Liten intressant beskrivning om föräldragrupp

Meh vad kul, ha en underbar semester...

Hm hm idag firar jag 100 dagar kvar bf 25 juni.

• triump

japp och snönn är på väg och smälta bort* lyckokänsla*' det blir till att simma i slask till jobbet idag. men vad tror du, hur många dar tar det innan snönn är helt borta och man får gå på grusiga gångar

har haft jätte svårt att sova inatt. var ute och promenerade sent och badade desto senare, och ändå vaknade jag super pigg? förstår ingenting. Det är jobbet som snurrat i huvudet. . . tycker att det skall bli allderles underbart med helg.

• triump

God dag. får man väll säga såhär dags. underbart solsken. har varit ute och strosat och vill ut igen.

• triump

här har ni en morgonpigg tjejj!! blå himmel och solsken, isande kallt och snö. det är vår??

helgen har varit toppen, kultur, god mat och gott sällskap. är en kort resume av den gågna helgen. storstädning och tvätt har jag helt struntat i.

Lillplutten sparkas inte längre lika mycket som under en period tidigare. skall till bm i veckan på det tredje besöket. spännande. Nu har fk papper skickats.

kram triump

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D