• triump

*Välkommen hit! :-D

missisol. näpp inget sös denna gång. men till nästa gång i maj, går nog både jag och sambon. hans sätt att kompensera att det var fullt på profylaxen, nu när jag väl övertalat honnom om att det hadde varit något för oss. så inget profylax för oss. (hihi höll nästan på att boka in oss på spädbarnsmassage..)

jag funderar på att gå till en sv fotograf och ta ateljebilder på maggen. vad tror ni.

• triump

japp då gäller det att boka in fotografering när man har en bra hårdag
    såg att de fotar på söder growinlife, sammarbetar med en fotograf. 500kr fem foton. ganska rimmligt enligt mig.

nessie vad kul med ikea. jag är hemma från jobbet idag foglossningssmärta och hadde jag inte så ont skulle jag gärna åka dit jag med.

vi har nämligen tänkt köpa spjälsäng, då den vi skulle få inte, inte blir vår pga massor av små orsaker som jag inte riktigt har koll på... men desto gladare är jag som ännu en gång får ge mig ut på shopping tur till ikea.

• triump

såg att de fotar på söder growinlife, sammarbetar med en fotograf. 500kr fem foton. ganska rimmligt enligt mig.

nessie vad kul med ikea. jag är hemma från jobbet idag foglossningssmärta och hadde jag inte så ont skulle jag gärna åka dit jag med.

vi har nämligen tänkt köpa spjälsäng, då den vi skulle få inte, inte blir vår pga massor av små orsaker som jag inte riktigt har koll på... men desto gladare är jag som ännu en gång får ge mig ut på shopping tur till ikea.

• triump

• triump

oki som ni nog förstår så har datorn strulat till det med mig

• triump

japp ibland strular det till sig i cyberrymden.

har idag pratat med chefen om planering av semester. och därefter chekat det hela med fk. måste säga att the big boss verkligen snålade på charmen och den goda viljan....

• triump

nessie tack för peppningen

undrar just om man när man ändå är i farten även skall ringa mvc.

• triump

missisola. jag ringde och terrorisera fk och nu är även mitt sgi på G

och chefen var knepig men jag tog kontakt med lönekontoret som tyckte chefens skisser såg helt klart knasiga ut, dessutom tyckte hon att jag kunde ringa vidare till personal chefen ock kolla rättigheterna. och när jag sen ringde tillbaka till chefen så lät det som om vi kunde komma överens på något sätt...

har tänkt mig semester hela maj och fp juni, dock bara låg utbetalning sammanlagt 10fpdagar i juni. nu vill jag vara ledig.

hänger du med!!missisola. visst är det snårigt att planera.
    chefen ville att jag skulle ha sem i juni, passar bättre med skolavslutningen och att jag följaktligen skulle ta ut fp i maj???

fick även reda på att min gedigna semester pott inte är lika stor som jag trodde, för att föräldrapenning är semestergrundande innebär det inte att den semestern är betald..Alltid lär man sig något nytt.

• triump

substance ett stort grattis till dig

• triump

Vonkis hihi iochmed att jag skaffat elegitimaton och loggat in mig på fk:s internettjänst räknar jag med att snart kika på sgi uträkningen online

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D