• triump

*Välkommen hit! :-D

godmorgon tjejjer.. mm alkoholfritt vore gott till ikväll.

• triump

nessie72 ett stort grattis till 100dar kvar.

• triump

koje.. visst pendlar det i humöret. och sambolivet är inte det enklaste när saker och ting inte blir som man tänkt sig

och jag håller med: Är super trött vissa dagar och känner samtidigt att det inte är dags än att varva ner läs sjukskriva sig...men orken är inte på topp. vilket leder till att man blir lite less på sig själv när jag skippar träning och annat...

Men så finns det dagar som denna, då solen skiner och snönn faller ner och kvällen lockar till en rejäl tvtittarafton::melodifestival**

• triump

hihii även jag ser killingängets parodi framför mig när jag tänker på ostman..nordman..

va har de inte nya scenkläder shirlys var ju en katastrof inte pg urringningen utan för den trista färgen...

vad skall ni bunkra upp med inför den stundande kvällen.. för visst inbjuder melodifestivalen till att äta massor av godsaker

• triump

vi skall föda på sös... har ännu inga besök dit uppbokade....

Vi skall äta morötter, gurka och blomkol med dipp, till melodifestivalen så går det när sambon ansvarar för snacks!! nåja han köpte en liiten extra chipspåse åt mig

jag har inget ådebrock men bena kliar och är torra...

• triump

missisoLA. DU JOBBAR PÅ TOK FÖR MYCKET själv tycker jag att heltidsjobbandet känns betungande från och till, men oandrasidan skulle jag bli less på att gå hemma.. så inget tycks funka....

• triump

godmorgon alla ni som längtar till sommaren... Fin fina magar allesammans.

Mowglie se till att vila, ingen roligt att vara förkyld...

• triump

lill linda 82 kul att du shoppat loss lite. själv var jag förbi polarn och pyret och kunde inte motstå deras filt och pyjamas , de är ännu i present paket.. hihii.

• triump

Limpis vilken kul helg du tycks ha haft melodifestival och allt *avis**
    visst är det jobbigt når man råkar få i sig något "förbjudet", men det ordnar sig säkert om man inte äter det varje dag

• triump

bonaza jag vill med ha skötbordet diktan..men den är tydligen slutsåld***får jag köpa ditt, så är dilemmat löst ... vi kommer att få diktan spjälsängen begagnat, och sambon har lovat att jag får shoppa inredningen till den nytt..dvs allt mjukt som skall i... men vad göra med mitt efterlängtade diktanskötbord säljer du??

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D