• triump

*Välkommen hit! :-D

oj Bonanza, känner inte igen värken du beskriver. men hoppas att någon annamn har en god förklaring. Annars så tycker jag att du ringer sjukhusupplysningen el akuten och hör med dem. och se till att vila..

Om det skule vara en verk kan även ett varmt bad göra gott. kram på dig, och hoppas att det löser sig.

• triump

missisola..hmmm nja.. då föll ju allt igen och jag får återgå till plan A. dvs spara på semesterdagarna....som du förstår så börjar man bli sugen på att planera in lite ledighet. och när jag hörde att fp var semestergrundande så tänkte jag jihooo. nya semester dagar nalkas..men så är det altså inte.....

ps missisola skall du till sös imorgon? jag kommer inte ifrån imorgon då jag jobbar sent men tänkte gå nästa månad.. men om man mot allförmodan lyckas smita ifrån jobbet så går jag givetvis dit även imorgon.

har börjat känna mig lite besvärlig på jobbet med massor av tider att passa, sjukgjumnastik och mvc besök. men antar att man har de där timmarna inarbetade efter trogen tjänst

• triump

så bäst är att planera in fp något innan bf, alltså!!

• triump

Bonanza, vi måste stötta varandra till att vara lite besvärliga Och så går vi efter A lies linje: Bättre att ringa en gång förmycket än förlite. lycka till.

Det är tur att ni finns tjejjer.!

ännu en fråga. har ni fått hem papper på fk:s sgi uträkningar.? och om ni har fått hem lappar, ungefär hur lång tid tog det. innan de kom???
    har inte fått något besked en och funderar på att ringa och stressa dem på fk.

• triump

iihhh mitt inlägg försvann i cyberrymden. irriterande....

missisola tack för svaret, då vet man att man inte är bortglömd från fk.

Börnen. menar de papper , (själva fp ansökningen-bekräftelsen-sgi uträkningen) man får efter man skickat alla arbetsgivar uppgifter till fk.

Bonanza bra att du ringde och se nu till att vila ut.

Ha det gott tjejjer nu skall jag överge pc för en annan skärm tv:n

• triump

godmorgon girls

Ännu en fin dag i sikte. nu har man bara 81 dagar kvar till bf, hua det är ju hur långt som helst. jag börjar känna av ett analkande ledighetsbehov. ursäkta klagan på morgonkvisten .

• triump

lite avis på er som kämpar med körkort. duktigt. själv vart jag fegis och överlät ju kämpandet till sambon. som visar sig ha lite andra prioriteringar än övningskörning.

• triump

hmm hoppas att värmen håller i sig för idag hann jag inte njuta av den. har varit på ett knas humör helt enkelt..

men nu har jag bestämt mig för att ta ett prat med chefen om när det passar sig att jag börjar ta ut semester..orkar inte spara på det längre.. nu vill jag börja se fram emot en ledighet. nu gäller det bara att få planena okej:ade av bossen .

Tänkte som så att nu om nånsin kan man behöva nån månad till bara sig själv och lite hobbyverksamhet. lapa sol och måla eller bara sova ut...
    och iochmed att jag e för pigg för sjukskrivning och tror att hp är försvårt att få beviljat, tänker jag nu testa ta ut min semester.. som jag från början ville spara....

• triump

Börnen vad mysigt med shopping. vill me ta nån mer runda. nu har vi köpt skötbord och det är dags att kika efter små tillbehör till den

vi köpte diktad från ikea.. superfin och fungerar som en byrå. den skall stå i vårt gemensamma sovrum....

• triump

Börnen var inne och kikade på bilder i ditt kryp in. super fina grejjor.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D