• triump

*Välkommen hit! :-D

Bonanza jag skulle slå till att köpa spjälsängen begagnad, det är ju ett bra pris.

• triump

ja det är mitt stora hopp att det kommer fler.. annars får det bli en tur runt svearike, varje ikea butik kommer att bli genomsökt....påbörjar letandet åter efter löning...jag kommer inte att ge mig heller.. hellre blir jag utan

• triump

lilaki KRAM

låt det ta den tid det tar att komma tillbaka till vardagen, men framförallt vila...

• triump

meh grattis till hundradagars firandet

ickelpicka, ja drömmarna är vilda numera och visst är det jobbigt att de gör sådan inverkan på oss gravida..

• triump

nu är jag hungrig som den..men orkar inte iväg och handla... lathet och hunger hör inte ihop, iallafall inte om skafferiet är tomt. dessutom är jag sugen på allt. så om jag går och handlar kommer jag väl tömma hela icabutiken....... kan ju tillägga att det snöar som bara den" ute och alla mammabyxor går i tvätten för tilfället... hmmm ett typiskt ilandsproblem:

• triump

välkommen Fanny95 du har hittat helt rätt, här babblar blivande junimammor om alltmöjligt.

• triump

mätt i magen.

Visst tar man fram det lilla man köpt till bebisen och längtar efter ha en liten plutt i dem.

• triump

tjejjer vill passapå att tipsa om försäkringskassan.

-de har ett inloggningssystem med e-id, vilket gör att man både kan planera fp och i förlägningen göra allt "pappersarbete" via datorn. tex ansökningar och ändringar av fp dagar osv....

• triump

Halloj flitiga tråden! och det känns som mycket har hänt.

grattis molle 76 till beviljad hp. undrar just om det är försent att söka hp nu. är så trött i kroppen efter jobbet.

Limpis vad mysigt med ännu ett ul

lilaki lycka till med körkortsprovet.

Vonkis handla nu inte upp alla kläderna så det finns kvar till mig

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D