• triump

*Välkommen hit! :-D

äntligen kommer man fram till fl
    Helgen har varit helt underbar vårsol och cykeltur.

Idag har det boats här hemma ja det har varit så trevligt att jag nu börjar ¨få lite ångest över den kommande jobbveckan . vore sååååå härligt att fårtsätta med pysslandet här hemma.

Instämmer med att den tidigare förmågan att kunna äta mängder numera har försvunnit, måste istället äta lite fast ofta

• triump

då är det dags ännu en vecka i vårvädretstecken. har nu gått 28+1 veckor och känner att det är en bit kvar. och vad mer kan man önska sig än att Aprill månad löperpå i snabb takt och att man mår bra både utan krämpor och rastlöshet.

• triump

japp det får man hoppas i veckan skall vi bege oss på fk:s info träff!! hoppas verkligen att man blir lite klokare.

Missisola : Jag försöker kämpa för att vi skall hinna med profylaxen, går du via profylaxgruppen? denn enda jag hittat i stockholm.

• triump

hmmmm undrar just om jag har tjejjmage då? fast oandrasidan när syrran fick en tjej var hennes mage super bred om nu förstår hur jag menar och när hon fick en kille var hennes magge mer lik min

när jag f¨år fart i baken skall jag föra över lite foton till galleriet. är bara för lat för det just nu. Ok vet att jag sagt det förr. men men.. .

hörrni vilket underbart väder det var idag

• triump

lilaki förstår att du inte varit inne på fl, hoppas att begravningen var fin och att du bär med dig fina minnen av din mamma.
    Skönt att springa på IKEA som motpol till en svår upplevelse. Ta väl hand om er.

Vonkis jappnu räknas veckor till sommarlovet.

• triump

Börnen vad skönt att du blivit lyssnad till och se nu till at ta hand om dig ordentligt och njut av solskenet ha underbara 10veckor fram till bf.

Bonanza var inne och kikade på vaggan ut snygg vi har ännu inte köpt in säng men det lutar åt en vanlig spjälsäng, ingen som snikrar i släkten har jag heller.

• triump

Meh jag gissar på en grabb

Tille Grattis snart närmar sig slutet på jobbandet

Pyret82 är du säker? jag gissar på en kille fniss

lill linda 82 springer för att kika på dina magbilder, återkommer strax.

• triump

lill linda82 känns som en tös, men är inte 100%säker fina magbilder.

• triump

halloj en fråga!!

det står i fk lapparna att föräldrapenning är semestergrundande. min fråga är ,..: får man nya semesterdagar till nästa sommar????

• triump

Var så ivrig med min fråga att jag glömde: GRATTIS lilaki och nessie

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D