• triump

*Välkommen hit! :-D

lillaki det är på tok för krångligt att förklara. ring lönekontoret och be dem räkna ut din semester, den betalda. lycka till. vart själv lite paff när det vart så knasigt med semesterplanerna, det var ju mitt ess i rockärmen om jag blir less på jobbandet.

nessie vad trist med ett uteblivet ikea besök..själv har jag varit flitig pratat med bm, fått snabbtid hos sjukgjumnast var där idag..samma övningar + ett inköpt bälte. dock ny sjukgjumnast. iochmed att det där finns möjlighet till bassängträning:-.).

och bm har bokat läkartid för mig till på måndag. ja hon tycker att jag skall vara hemma tills dess. dvs nästa vecka på måndag. puuuh mycket på engång.

• triump

japp nessie72. tack för att du puffade mig i rätt riktning. japp bältet känns ju helt ok. hoppas på det och den inplanerade bassängträningen hjälper.

• triump

hihiii ser fram emot lite fika.

• triump

Limpis kul med shopping framstegen. jag planerar för fullt för ett spjälsängsköp!! måste årdna med skjuts, sen är det kul att ha ett projkt framför sig har du bild?

• triump

här är ännu en som blivit lite rund överallt. upptäckte även igår att fötterna börjat svälla. en knubbsäl är vad man är

• triump

lillaki vad har du för knep för att få tiden att ila iväg så. kan du inte trolla fram juni månad nu

• triump

nä nu skall jag planteralite.-) och vi får se om tiden flugit fram när jag återkommer. kram på er.

måste säga att det är tur att ni finns. hur skulle ens omgivning, som för tillfället inte är i samma situation som en själv, orka lyssna till mitt babbel.

• triump

tjolahopp är tillbax. efter dagens tur till stan. köpte en gravid yoga dvd. får testa den ikväll då sambon är ute på stan .......

Vi köpte även sv fotorulle, så vi kan fota här hemma me.(funderar ju på atelje fotogr).
    känner att det är bra tid att fota nu innan man svullnar till ännu mer.

ang. vikt har jag nog gått upp 10 eller 11 kilo sen inskrivningen.....

• triump

dvd:n köpte jag på growinlife. blekingeg48,söder.
    filmen heter gravid yoga.
    och innehåller: andning Yoga,avslappning och meditation... skall testköra senare ikväll.prist var 249:-

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D