*Välkommen hit! :-D
lill linda japp så är det nog. känns bra att höra att det var så för dig med. man har verkligen mantrat: att vara gravid är ingen sjukdom i huvudet..
lill linda japp så är det nog. känns bra att höra att det var så för dig med. man har verkligen mantrat: att vara gravid är ingen sjukdom i huvudet..
tack för lyckönskningar både A lie och lill linda och meh ,vi får se efter 14.00 idag hur det blir.. meddelar såklart er.
iövrigt har helgen varit ok känns som man hängt mest på fl över helgen, när jag tänker efter vad jag gjort.
. ja och sen var det tvättstuga och skötväske inköp...
Rapport fr besök hos dr:
halloj brudar nu är jag tillbax från dr. vart heltidssjukskriven i tre veckor frammåt, dvs månaden ut. och därefter halvtid fram till bf i juni..
Dr påpekade dock att jag skulle förbereda mig på att det ev inte gick att jobba alls efter heltidssjukskrivningen...och att vi då fick ses igen. jag ordinerades sträng vila och sjukgjumnastik. ingen onödig påfrästning
det bästa med besöket var att hon gjorde ett ul för att se att allt var ok och iochmed att jag har en muskelknut, mylom i magen... allt var ok och plutten hadde vänt sig med huvudet ner. men ännu finns tid för lillplutten att busa runt.
Liten underbart vardagsrum, snyggt med fondvägg. ja allt var verkligen väl inrett och matchade fint.
Vonkis tur att fk inte hadde strulat till sig för dig.
Mowglie vi får hjälpas åt med att vara nervösa inför förlossningen. jag har ännu inte börjat tänka på det. men tror att det är viktigt att prata om just rädslor inför förlossningen. och som lillaki skrev verkligen beta av rädslan.
jag är ännu lite omtumlad men skall verkligen ta tillfället i akt till att verkligen ta vara på mig,, springa eller ja menar lunka till gravidvattengympa och boa här hemma.
vonkis kanske bäst för även dig att ta en tur förbi hos dr
Mowglie ja det blir nog en pärs. jag har nog tänkt på hur det blir fär oss som inte har bil hur skall vii få hem plutten har de bilbabystol i taxi bilar?? De mest knasiga tankar poppar upp.
godmorgon tjejjer
ser fram emot denna dag!
halloj missisola. nä det är svårare än man kan tro. känner redo för dag nr1 här hemma. (skrev massor i din gästbok me). hur är det mid dig då?
Mowglie du har säker rätt i att man vänjer sig
dvs vid att sova och att ta det lite lungt- och visst är man en fl missbrukare alltid.
missisola jag förstår att du vill vara hemma
jag har massor av ideer men vet inte riktig vart jag skall börja.. men känner boar lusten i fingertopparna. har sett att många gjort så mycket fina saker själva. vet ni om det finns någon www.add där de har lite tips på smått att göra själv.??
Ang träning: jag har kört ett yoga pass här hemma och det känndes väldigt bra, speciellt att man övar upp en god andnig.