• triump

*Välkommen hit! :-D

skötbordet är inköpt vart en kombinerad byrå, diktad från ikea* mycket efterlängtad. men vi saknar ännu spjälsäng, och baby lift och annat smått och gått.

jag tror att även jag börjat samla vatten i ben och fötter och magen har vuxit på bara någon dag

• triump

A lie tack för länken

Vonkis kul att besöket hos bm gick bra.

• triump

jag kör yoga här hemma till en dvd och det funkar faktiskt!

Idag fick jag panik hadde tänkt mig gå på gravid vattengympa i morgon men det finns inte en chans att jag kommer i baddräkten. en detalj jag glömt.... försökte beställa en från h&m, men de kommer inte förrn i slutet av maj.så det var ju lönlösts.ihhh...
    har ni tips på vart man kan köpa en för ett rimligt pris..eller är det helt tokigt att gå på vattengympan i tvådelad-bikini lite bredare modell???iiihhh.

• triump

Godmorgon tjejjer

Jag önskar så att solen skall skina idag vill fixa på balkongen. igår var jag ute och gick på kvällen, med foglossningar och allt men visst kändes det bra att få upp lite flås.

missisola springer genast iväg och kikar på de nya magbilderna. va behöver man badmössa...skall bli spännande och gå dit nu i veckan.

mowglie lycka till med läkarbesöket och förlossnings nervositeten

• triump

ps jag tror jag skall köra med bikinin, trots allt. och tack för alla tips. så kan man spara pengen till bebis grejjor .
    nästa vecka blir det en tur till ikea för att köpa spjälsäng.

missisola visst har det hänt en del med magen nu.

Vonkis även här stiger kilorna i rasande fart. får verkligen promenixa efter bf.

• triump

mowglie nä det behövs inte så många steg, och det braiga med att gå på kvällen är att får man super ont så är det bara att gå och lägga sig. och läka ihop till nästa dag.
    vad mysigt att ni har så mycket shoppande kvar.

• triump

ickelpicka. det är typiskt att bli förkyld när man går på ledighet. har du tagit semester fram till bf.

• triump

ickelpicka det låter ju toppen jag tror att ju mer man vänjer sig vid själva ledigheten så får man dagarna att gå. själv är jag sjukskriven till slutet av aprill och därefter halvtid..

vet ännu inte om jag kommer att fixa halvtids arbete men vi får se. pratade just med chefen och känner lite i maggropen att uch!! vill börja koppla av från yrkeslivet, att få till ett bra avslut innan det är dags.

• triump

halloj har lagt in en magbild v30 och en bild på vårt skörbord kika in

• triump

tackar lill linda 82.. kikar ut för fullt och undrar vart solskenet tatt vägen.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D