• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

och grattis Amine 50%:s arbete..

• Missisola

Triump: Man kan tro at tjag vunni tpå lotto *hehe*
    Du jag fick min baby box i dag... ehh..men tydligen har jag glömt den nånstans...*virr*... Tror den är på jobbet... har inte ens kollat i den..
    Men på Kungsholmen hade de boxar i alla fall!!!

• triump

Missisola .. ja det har du ju!! men lotto vinsten anländer inte förrn i juni och tills dess är det bra att varva ner lite virr även där-att slarva bort boxen,. hann du se vad den innehöll.??

• vonkis

då har man lagt in en ny magbild
    tror allt den har växt sedan förra gången!!

men missisola, har du tappat bort den?!*s*

• Missisola

Vonkis: Mage mage mage...växer växer växer....!!!! ...nej jag lovar jag är inte tossig*hi*

Jag kom på alldeles nyss - boxen!!! Sen så kom jag på att den hade jag inte med mig hem...men jag har ingt minne av att jag tog den fårn jobbet så...den måste vara kvar där--eller...
    Hann ju inte kika i den... Däremot var min arb.ledare där och rota i den...

Aha DRUTT= LOTTOVINST.... hmm...kan det inte medfölja några mille oxå!!
    Drutten m guldbyxorna!

Triump ska du fika i morgon?

• triump

vonkis ojoj oj vad magen har vuxit.

• triump

ni skulle garva ihjäl er om ni såg ställningen jag befinner mig i nu när jag ivrigt försöker trotsa smärta och hänga på fl....foglossningarna gör det nämligen inte enkelt att sitta ner...

• vonkis

hihi!! ja visst har den
    när min sambo och jag satt och åt middag igår så råkade jag spilla på magen( inte ovanligt) och då såg jag hans blick*s* " vilken jäkla kula du har fått" haha han såg helt chockad ut stackarn*asg*

vore kul om ni förljde med och fika i morgon!! jag blir nog inte så långvarig men ska dit en stund...

• triump

Missisola imorgon skall jag testa TENS apparat hos sjukgjumnast.. så lär inte hinna med fikat.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D