*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
yihoooo grattis missisola
och grattis Amine
50%:s arbete..
Triump: Man kan tro at tjag vunni tpå lotto
*hehe*
Du jag fick min baby box i dag... ehh..men tydligen har jag glömt den nånstans...*virr*... Tror den är på jobbet... har inte ens kollat i den..
Men på Kungsholmen hade de boxar i alla fall!!!
Missisola .. ja det har du ju!! men lotto vinsten anländer inte förrn i juni och tills dess är det bra att varva ner
lite virr även där-att slarva bort boxen,. hann du se vad den innehöll.??
då har man lagt in en ny magbild
tror allt den har växt sedan förra gången!!
men missisola, har du tappat bort den?!*s*
Vonkis: Mage mage mage...växer växer växer....!!!!
...nej jag lovar jag är inte tossig*hi*
Jag kom på alldeles nyss - boxen!!! Sen så kom jag på att den hade jag inte med mig hem...men jag har ingt minne av att jag tog den fårn jobbet så...den måste vara kvar där--eller...
Hann ju inte kika i den... Däremot var min arb.ledare där och rota i den...
Aha DRUTT= LOTTOVINST.... hmm...kan det inte medfölja några mille oxå!!
Drutten m guldbyxorna!
Triump ska du fika i morgon?
vonkis ojoj oj vad magen har vuxit.
ni skulle garva ihjäl er om ni såg ställningen jag befinner mig i nu när jag ivrigt försöker trotsa smärta och hänga på fl....foglossningarna gör det nämligen inte enkelt att sitta ner...
hihi!! ja visst har den
när min sambo och jag satt och åt middag igår så råkade jag spilla på magen( inte ovanligt) och då såg jag hans blick*s* " vilken jäkla kula du har fått" haha han såg helt chockad ut stackarn*asg*
vore kul om ni förljde med och fika i morgon!! jag blir nog inte så långvarig men ska dit en stund...
Missisola imorgon skall jag testa TENS apparat hos sjukgjumnast.. så lär inte hinna med fikat.