*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
tack liten, har provat många varianter, men aldrig lyckats
Här blir det något så fantasilöst som ris och fiskpinnar
Ikväll blir det snabbmakaroner med riven ost!
En av mina favoriträtter..
Har precis smällt i mig snabbmackisar o köttfärssås...inte såå gott men mättande. Bäbis blev nöjd oxå, lever rövare i magen nu
ser att ni övat på gubbarna nu på eftermiddagen *s*
bra för jag har undrat en tid men glömt fråga hur man gör, använder ju bara de gamla vanliga
*hehe*
så nu har man lärt sig fler
..eller?
mitt sf mått har legat strax under normalkurvan hela tiden, om den inte ökat nu i v.32. 29 i v.30 iallfall.
har man inte varit inne på fem timmar så är det typ fem sidor man åste läsa igenom som man missat*s* det står inte ofta still på den hr tråden må jag säga, men det är ju bara jätte kul!
var ute och gick i 1,5 timme med en kompis och övningskörde barnvagn*s* men skit vad jag hade sammandragningar när jag kom hem och mina fötte värkte som två elefantfötter
men det var skönt att röra på sig....lite blåsigt bara. var tog värmen vägen??
Som vanligt super aktivitet här inne. Ville bara berätta att från och med i dag jobbar jag 50%. 13-17 blev dagens pass, inte illa va? Känns super skönt. I morgon blir det 9-13.
hur kan man känna bebis i tre hörn av magen samtidigt??? Har undrat mycket hur min lille sprattelbebbe ligger eg.. just nu känns det som den hickar ock ligger efter vänstra sidan, samtidigt som den sparkar långt som fanders åt höger...
Vonkis: Hur gick övningskörningen då?
Testade att köra min väns 1½ år gamla systerdotter igår, det gick ju knappt! Är såå tacksam att vi inte ska ha vagn så att man slipper knuffa omrking en sån där jäkla pansarvagn!
Åh nu är jag äntligen hungrig, men jag vill se klart på Madicken först.
Sen så blir det äntligen god mat. Och så har jag hunnit med lite skolarbete trots illamående och huvudvärk. Så nu ska jag bara vila och ta det lugnt i kväll!