*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
A lie, har du inte sett Kalle Anka på julafton, i piff och puff där pluto fångar julgranskulor?!?!
liten, jo det gick fin fint
blev ett väldans flåsande när det kom en uppfrösrbacke men man är ju gravid i v.32 så man får vara lite flåsig då*s* tycker det var kul att köra vagenn och den som dom har var både smidig och hyfsat lätt...får se vad jag kommer tycka om våran sen
uch vad jag är godis sugen nu!!! choklad och munkar vill jag ha!!*suck*
HeppHoppHapp... - vilka långa dagr*tyar inte mer* och tydligen behöver jag inte det
Jag var ju hos läkaren i morse för att få rätt allergi medicin och jag tog upp fogarna med henne och att jag hade ont och det trycker en massa...
Vips så gick jag därifrån med en halvtidssjukskrivning fram till 15 maj...Uppss... Och det är för foglossning och det i frågasätter inte FK sa hon... Känns skönt, men konstigt för jag är ju en orkan som far fram - och nu har jag på papper att jag ska coola ner...
Så jag jobbar halvtid from i morgon!
...och nu ska man gå i genom alla sidor---uj var aktiva ni varit söta magar!
härligt att höra missisola!!!!
önskar ajg kunde få bli heltidssjukskriven för ajg har ingen lust alls längre att gå till jobbet, men tyvärr så skulle dt innebära en mindre katastrof på jobbet om jag skulle sluta nu
hoppas jag pallar sex veckor till!
Vonkis: Jag måste erkänna att jag hade dåligt samvete....sååååå....men kollegorna var så glada för min skull..hmmvill de bli av med mig tro..
Nä skämt och sido...de har varit toppen och sett mig förfalla den senaste tiden..De ser mig ju mer än sambon i vekorna så...!
Varför katastrof Vonkis=????
hehe tror säkert dom tycker det är bra för din skull!!*s*
men det är väll mycket det är man ett team och man bara har ont och inte orkar och inte kan utföra sitt arbete som man brukar så blir det ju bara jobbigt och man känner sig nästan ivägen.
jo jag har ju en resurs elvev och försvinner jag nu så tror jag inte detkommer funka för honom dom sista veckorna i skolan, han ska precis börja försöka komma tillbkaa till klassen nån lektion i veckan nu, och försöka öka hela tiden. Han behöver nog mig där så att ahn kan lyckas sin sista tid i den skolan....kul att man är behövt men också en jobbig känsla när mycket häger på ens närvaro.
Gissa vad jag har gjort! Jag har varit och tränat för första gången sedan i januari! Var på aqua run (wetwest på djupt vatten), men plaskade mest bara runt. Tog det lugnt med tanke på kroppen, men det var SÅ skönt med varmt vatten, röra sig tyngdlöst och sedan bra musik!
Gissa vad jag har gjort! Jag har varit och tränat för första gången sedan i januari! Var på aqua run (wetwest på djupt vatten), men plaskade mest bara runt. Tog det lugnt med tanke på kroppen, men det var SÅ skönt med varmt vatten, röra sig tyngdlöst och sedan bra musik!
guu vad det där lät skönt, börnen!!!
jag blir helt galen över att höra bad, jag sakanr tillockmed mitt badkar!!!
Ska börja föräldrautbildning i morgon - i varmvatten bassäng. Sambon tveksam, vilket jag faktiskt kan förstå, och hålla med om men det ska bli skönt att få bada varmt!