• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

Missisola: du har så rätt att det gör mer ont när det trycker på...
    ta det lugnt på jobbet.

sulfur: god morgon. .

nästa helg är det valborg och efter det får ju värmen ta och komma rejält.

• Missisola

Undra om TipTop betyder nått...har ju varit sånt himla rabalder ang glassar... NoggerBlack och 88an... Jag som älskar 88an...och sen ska vara typ en Nazizt glass....My god!!!
    Snacka om att det finns vissa som inte bättre för sig....???!!!

• triump

debatten om glassarna har varit helt tokig. finns ju annat fördomsfullt här i världen värt att bekämpa. än glassar..

• Missisola

Oj bara en vecka kvar till Valborg ja...=) Stor helg! Jag fyller år dan innan och på Valborg firar jag och sambon två år...En myshelg hoppas jag - vore ju inte helt fel med nice väder!!!
    Undrar om det kommer finnas nån eld i närheten..
    Triump vet du nått om eldar??

• lill linda 82

Tror vi har bytit av varann tjejer, mina fogar är jättebra nu, känner mig ärligt talat som en ny människa, hade det fortsatt som det var då jag blev sjukskriven hade jag nog hoppat på kryckor nu o knaprat tabletter. Men bm och sjukgymnasten "spådde" att mina fogar skulle bli bättre då kotten halkade ner, o dom hade rätt!
    Fast då är det värre med musklerna i rumpan o ryggen, men det är ju inte så konstigt då man blir framtung. Och de ömma fötterna.

Ang fp så börjar jag ta ut den då min sjukskrivningen går ut på BFdagen (13/6).

• Nova76

God morgon på er alla!
    Oj, redan Valborg. Jag hänger inte riktigt med i svängarna

Va hos BM igår på koll. Vår lilla bebbe har lagt sig rätt och ligger långt ner, inte konstigt att det trycker så nedåt! Hon trodde inte heller att h*n kommer att vända på sig igen. (iom att h*n låg så långt ner i beckenet)

Ang. e-Leg. Fixar man det på banken?

Jag har redan skickat in mina första månader till Fk, fram till den siste Augusti. Så nu behöver jag inte tänka mer på det... skönt. Men en fråga till: Ska man anmäla sig hos Fk när bebben fötts?

• Missisola

Nova76: Ja du fixar det genom din bank - jag traskade in på Nordea och fick genom fil...
    Även om du har anmält ända fram till aug. så kan du gå in och ändra i dina perioder om du vill annat...
    Hur kommer du ta ut i början?*nyfis*

• triump

lill linda en liten fråga: är du fortsatt heltidssjukskriven pga foglossningar.?
    kan vara att jag inte riktigt förstått det här med att ta det lugnt....ioch med att det blir värre. för går med bälte och allt och gjort övningar enligt sjukgjymnasten..

lill linda har du några tips att delge, så man får bukt på foglossningarna?

Missisola. dålig koll på eldarna. Men, man får väl bege sig ut och promenera, ofta har de ju redan börjat förbereda med någon form av skrothög,...japp en riktigt mysig helg att se fram emot.

• Nova76

Missisola: Jag tänker ta ut fullt Mån-fred tills Augusti. Får se sedan hur det går etc.
    Dum fråga: vad menar du genom fil....? :-/

• triump

Nova jag fixade via min internetbank laddade ner e leg i datorn ..typ... bra jobbat att du redan skickat iväg papprena. vet inte om man ska anmäla till fk vid födsel??

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D