• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

oj oj Liten man får nog lära sig att gilla de nya bristningarna... lät lite lebbigt med blod, men antar att det inte är någon fara.

svårt att föreställasig hur mycket jag kan hinna växa på de här nio veckorna, som jag har kvar till bf.

• lill linda 82

Vilket sf mått brukar man ha runt då man ska föda?? Ca 36 cm eller är det mer? Nån som vet??
    Huaa..känns inte som att min mage kan bli så mkt större, tycker den e nog stor som den är nu. Börjar nästan bli rädd för att spricka..

• lill linda 82

Åhhh nu har jag sådär tråkigt igen..

Kan ni inte gissa på min mage tjejjer, vad tror ni det blir???

• lilaki

lillinda: Jag tror fortfarande att det är en grabb, din mage är väldigt lik min! (och jag tror ju min är en grabb..)

Har också tråkigt. Sitter på jobbet och väntar på svar från en kund, men han verkar ha gått hem. Så jag kan inte bättre än att hänga på FL.

• lill linda 82

lilaki - ja det ska bli spännande o se om vi får samma kön på kottarna.. Skönt ändå att kunna sitta o slappa sådär på jobbet tycker jag.

Åh vad jag önskar att jag hade lite bär hemma så hade jag kunnat gjort en blåbärspaj eller nåt. Med vaniljsås.. *mmm* Är så grymt sugen på det.

• lilaki

lillinda: ja, det ska bli spännande att se om båda blir grabbar, eller om båda blir tjejer... :)

och japp, det är skönt att ha ett sånt jobb som jag har, att man kan sitta och smygslappa lite och se viktig ut samtidigt.... :)

• lilaki

min kompis fick ju en tjejbebis i förra veckan, så nu har jag 5 rätt gissade magar på raken.... :)
    /spågumman..

• N i n n i e

lill linda: Jag är dålig på det där med mag-gissningar, men skulle nog gissa på en pojke!

• A lie

Lill linda; Normalkurvan för Sf måttet v 40 är väl 36, men övre kurvan är 39, så... större än 40 borde det ju inte bli även om man går över???

• lill linda 82

lilaki: ja då ska man lita på dig då med andra ord..

A lie: oki...ja men då ska jag ju i princip bara växa 5 cm till o hoppas på att magen breddar ut sig mer än att växa framåt, är tungt framåt redan nu tycker jag.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D