• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

hiihi om jag inte gör ett försök med lådan idag....men vi vet ju hur det går med försöken babyproffset..

• Missisola

Triump: Min låda var på jourfritidiset som jag var på i går em... Så den är säker där*ler*...

Fy vad seg jag känner mig - har ont i skallen och vet inte hur jag ska orka lämna dett ahem, men jag måste det ju....

• triump

Missisola: det är nakdelen när man går halvtid som frippe.. att man måste jobba timmarna under den "tygnsta tiden" dvs i barngrupp. du måste ha koll på att de ger dig varierande uppgifter så det inte bara blir mer slit på eftermiddagarna.

• Missisola

Triump: Ingen får ge mig några uppgifter*bestämd* - utan jag gör det jag kan...förutom dessa två dagar då vi bara är två på 40 barn - när alla andra är borta..Men jag ska ha min skara barn - och det blir mellis och så får de leka fritt... =) I morgon blir det film.... jättebra när man är få....som personal...
    Men jag vet det är då det är slitigt... och inte känner jag mig pigg nu heller... men det är en början i alla fall...
    *nyfis* När gick du ut LHS??

• triump

jag gick ut år 2000 från LHS....och har sen dess jobbat på samma ställe så det kommer bli super kul med lite variation när man får ta hand om en egen plutt... Sen har jag fortsatt på olika kurser på LHS genom åren, vilket varit stimulerande.

• Nova76

Sådärja, nu har jag skaffat e-leg. Lätt som en plätt. Va även inne på FK och checkade mina uppgifter. Nice!!!

Hoppas ni alla får en riktigt skön och inte så stressig dag. Njut av det fina vädret och mys med magarna!!!

• Nova76

ps.... hur tråkigt är det. Nu har jag haft 1000 besökare och tänkte skriva upp i min presentation vem det blev. Har sätt att många här är flitiga med det... en kul grej. Och så är den 1000´de besökaren okänd...... osis!!!

• Missisola

Nova76: Så nu är du oxå med i matchen...*ler*

Triump: Jag gick ut 96 jag... tiden bara flyger i väg... Var utbildningen ff i Liljeholmen då?
    Jag har ju pluggat till eng.lärare oxå 1-7, men blev ju klar nu i januari så jag får ta tag i det sen efter mammaledigheten...

• triump

Nova typiskt med okända tassare....
    och visst känns det ok att ha fk i datorn.lite mer kontroll på läget

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D