*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Nessie.....inte byyytttaaaa....eller du kan ju både äta kakan och ha den kvar!!!! Duskulle ju varit en Junimoder!!!
Missisola.......tänker inte byta förrens ni oxå är med över........
Kan ju inte svika mina favorit tjejer:->D
Nessie: Hoppas du orkar vänta till midsommar
I fall Drutten nu trivs bra inne i magen och inte har nån brådska ut*s*...
Missisola.....kan vänta på dighur länge som helst...men har du inte fått till midsommar så ska vi nog se till att drutten tittar ut
Du får ge drutten en vräkninglapp i så fall
Missisola: Åhh vad KUL med KENT konsert!!! Var den bra då? Skönt att du klarade hela!!!
God förmiddag!
2v till BF idag.. Var på bio på starWars igår och trodde ett tag att jag inte skulle komma hem pga sammandragningar.. men väl hemma har det varit lungt hela natten - luras, luras, luras... Phu... Men börjar i varjefall se en ände på det hela om 5veckor måste man ju ändå vara mamma...
Ang er som blivit mammor redan och byta till föräldrar...
Den här tråden är väl inte öppen för svar alls länge till. Vi får väl hitta på en fyndig fortsätning som funkar för både och... + även dem som har oturen att få vänta till juli...
A lie bra att du sa det. tråden stängs när somhelst. och vi måste väl hänga ihop ett tag till.. jag har ju bf till midsommar
..
en underbar solig dag idag.
mmm Missisola ang faderskapsbekräftelsen, det såg riktigt dystert ut först. svårt att ens få tag i tanterna. men efter envist ringande så gick det till sist. och att jag inte tänkte på det. har ju me en morgonrock från Hasseludden. nåja har köpt in en mysig rosa morgonrock redan.. och om sanningen skall fram brukar nog sambon använda hasseluddens när han leker samuraj..
Prillan ett jätte stort grattis
till tjejjen.
Ja, det kanske är dags att starta en ny tråd?! Jag kan åta mig uppdraget. VAd sägs om
"Babbeltråd för junimammor inkl. tjuvstartare och övertidare" ?????
jaa ElinN det låter toppen, tror att det är bäst att starta en idag och länka till den nya från denna.. för idag är nog sista dagen för denna tråd....
Elin Jättebra ide!
Säger som Triump - så alla hittar rätt
Den nya tråden är skapad!
www.familjeliv.se/Forum-2-16/m3230820.html
"Babbeltråd för junimammor inkl. tjuvstartare och övertidare"
Välkommen dit allihop -snart stänger denna och vi vill ju inte skiljas åt, eller hur!!!?
Kom då! Det finns fika att hämta på nya tråden! Nån som är sugen?
Hej då tråden!
Hejdå... *vemodig*
Jag vill också säge HEJDÅ tråden
jag vill me säga hejdå till tråden.. men vad oväntat att det gick att lämna meddelande ännu.
Hej då tråden
Men, är inte tråden stängd ännu...trodde jag
Jaja, säger hej då igen