• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

tror allt jag lämna huvudet på kudden imorse!!!!
    glömde både telefonen och almenackan hemma och det är typ det viktigaste jag behöver på jobbet*s* är så trött idag att jag inte äns orkar sitta upprätt på lektionerna....bara 1,5 timme kvar sen ska jag inhandla maten till hemkunskapen i morgon, mexikanska piroger*mums*

jaha då får jag väll pallra migupp mtill klassrummet, hörde nog första ringningen nu...vill inte!!!!!
    sitter hellre här och luktar på blommorna tänkte jag säga men, sitter hellre här och snackar lite skit

• molle76

idag måste jag putsa mina fönster.Har dragit ut på det i flera dagar nu. men idag måste det bli av.

• molle76

Faaan. Vad dum jag är!!! He he. Jag ska alltid göra bort mig. Förra meddelandet var menat till en kompis som jag just nu pratar med på msn. Men det hammnade feeel. Ha ha!!! Men nu vet ju ni det också!!!! Generad....

• meh

molle - du är inte den enda som måste putsa fönsterna

• substance

hello!

jag ska bara gå den här veckan i skolan och nästa. Sen ska jag bara vara hemma och vila!!! Känns underbart!

är det någon här som ska på öppen föreläsning på södersjukhuset den 4/5? Hoppas den är givande!

• Mowglie

Hej tjejer!

det låter som man inte ska dålit samvete för fönsterputtningen! Bra för jag hade tänkt ta tag i det nästa vecka Idag har det kommit lite SNÖÖÖÖÖÖ!!!! men tackó lov inget som fassnar på backen

Nu ska jag piffa till mig lite för att fika med Uppsala (mammafika), jag tänkte att jag skulle kanske hinna lära mig något inför min egen bebbes ankomst, och kanske lite roligt att träffa småttingar oxå

kram på er och ha en bra dag

• Mowglie

ha,ha jag menar ju fönsterputtsningen och inte puttningen, det skulle nog inte vara lika populärt

• molle76

Hello.. Ja, nu har iallafall jag putsat mina fönster..eller puttat, som du gör Mowglie . Nu ska jag bara hänga upp mina fina gardiner som jag köpte i Ullared i lördags. Måste bara sätta mig här och vila ett tag först. Det är jobbigt att putsa fönster när man är gravid.

• triump

hemkommen från sjukgymnast med en TENS apparat i hand.. hos sjukgymnasten gick hon igenom hur man skall andvända den och allt kändes ok. väl hemma läser jag i manualen warning ! andvänd inte vid graviditet???? knasigt, man har ju hört att folk använder den vid förlossning och allt... skall ju fortsätta andvända den, då den trots allt ger viss smärtlindring..

även här behöver fönstrena putsas....som så mycket annat som väntar på en genomgång.

• meh

Så har man nu kommit hem från bm-besöket.
    Allt väl med pyret och h*n ligger med huvudet neråt, men fortfarande rörligt. Sf-mått 29, blodtrycket låg på 130/80 och pyrets hjärta slog runt 135

Min bm tror att det blir en pojke, var tvungen att fråga henne, men samtidigt sa hon att det är för tidigt att säga säkert.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D