• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • N i n n i e

Mmm... Nu har jag gjort jättemumsig milkshake med chokladglass, mjölk och banan (frukt är ju nyttigt!!!). Sååååå gott! Tror jag "behövde" det! Problemet är bara att jag vill ha MER!

I morrn får jag besök av några kompisar från mitt jobb som kommer hit med lunch. Ska bli jättetrevligt! Jag behöver social stimulans.

triump: berätta gärna hur det känns med TENS sen när du provat! Jag är nyfiken! Endel säger att det är jättebra smärtlindring. Hoppas det funkar för dig. Konstigt att det står att den inte ska användas av gravida! Det är väl massor som använder TENS just då!!???

• lill linda 82

Är nog ingen fara med fönsterputsning bara man tar det lugnt o lyssnar på kroppen. Börjar det kännas konstigt så vila hellre o fortsätt sen med det. Men det är ju typ fönsterputsning och skrubba golven folk brukar göra då dom vill ha igång förlossningen..
    Som sagt, vill inte skrämma upp er, det är det sista jag vill..

• triump

milkshake mumms. älskar jordgubbs shake vill ha nuuuuuuuu.....

ElinN klart jag skall berätta om smärtan försvinner.. ja konstigt med varningstexten...

lillaki lycka till på yogan.. har några avslappningsband med liknande tema. det är bara att tacka och ta emot vi kvinnor är gudomliga, förhoppningsvis ivåra respektive mens ögon i allafall.

mm funderar just om man skulle hyra nån till att putsa fönstrena kan ju inte bli dyrt i vår lilla tvåa...hihii.. eller helt enkelt bjuda över lite folk på städ lunch..även jag behöver lite socialstimulans. och vad vore bättre än att se andra jobba och bjuda på något gott.... tror att den blivande mormorn är lättast att övertalad till en tvättafönster fest... man kan ju bjuda igen nästa år..hihii

• lill linda 82

meh: nu finns det en 5:a ledig på blocket..

• meh

Lill linda - är det den på Splintvägen du menar? Tack för att du håller utkik
    Kommer nog hjälpa mamma med fönsterputsningen, men som du säger, ta det väldgit lungt och sätta mig ner och vila ordentligt lite då och då.

• lill linda 82

meh: japp det va den jag menade.. sen har dom ju ett radhus i ås till salu om det skulle va nåt? såg att dom sänkt priset på det.

• meh

Lill linda - ja, det har jag sett, radhusen i Ås. Tyvärr så jobbar maken skift, så flyttar vi dit måste vi ha två bilar. Helst vill vi få tag på ngt här i Torvalla, för vi trivs väldigt bra här och så har vi nära till hundvakten och framtida barnvakt (farmor och farfar)

• Missisola

*skruttar in*

Nu är jag helt slut - ändå har jag bara jobbat halva dagen...
    Har precis fått hjälp upp ur soffan efter ha sett på OC som jag spela in i går.. Allvarligt.... jag kunde inte resa mig upp - allt låste sig- scary...

Triump - har du provat TENSmaskinen än?

Milkshake...MUMS!

• A lie

Åhhh vill osså ha milkchake (varför finns ingen gubbe som slickar sig om munnen???)

Triump; Undrar om texten till TENSapparaten är för att man inte ska använda den på fel sätt när man är gravid? För det är ju jättemånga som får rådet av ssk/sjukgymn/BM att använda sådana när de är gravida. Här sa de tex på förlossningsvisningen att man kunde låna av dem...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D