• triump

*Välkommen hit! :-D

Liten finns det något sätt att få dem att förstå att de inte kan bete sig hur som helst. de måste ju veta att deras metoder, utfrågningar är kränkande ... för ju mer jag tänker på det desto arbare blir även jag.grr..

• triump

argare skall det stå;-( och inte arbare................

• triump

Lill Gumman. jag är inte så kunnig ang sammandragningar eller förvärkar men tror att man kan känna både det ena och andra innan det är dags. se det som träning men det är nog bra att ta det lugnt och vila.
    blir du riktigt orolig ska du nog ringa in.

• triump

god morgon
    vilken härlig regnig morgon,idag kan man med gott samvete mysa omkring här hemma i mysbyxor... .

Tvättade sängkläder och babyplagg igår, vad smått allt är. alderles pluttigt..

Sulfur hmm då skall jag allt leta reda på en Tip Top. hoppas att den är lika god som man minns.

• triump

Missisola så duktigt gjort. nu är det bara för mig att ringa in och beställa blankett från csn

• triump

så nu har jag t o m ringt csn och beställt blankett.... jihaaa..

Elin N ur snygga bilder. här hos oss har vi kameran på timer och på vissa foton synns bara fötterna... det är väl bäst att fråga någon...

lill linda vad skönt att du har det avklarat nu.

• triump

missisola 508 18 00 sthlm stad , farsta stadsdelsnämnd... frågor kring faderskap.

• triump

Missisola. FL segar grr.. jag missar alltid tanterna på stadsdelskontr, de tycks gå på massor av möten. så ännu har jag inte bokat tid. Dessutom sa de mer eller mindre till Vonkis att det inte var någon ide, så då vart man förvirrad... för visst sjutton är det bra att ta tag i detta med faderskpsbekräftelse i förväg.

• triump

missisola så hadde de uttryckt sig till Vonkis. att det inte gick att registrera innan bebisen kommit... men det är ju bl a för att undvika komma dit sen som man gör det i förväg.. vi skall ta tag i det i förväg. bara tanterna på stadsdelskontoret behagar svara..

• triump

Missisola.. har just pratat klart med dem och bokat möte, hör och häpna de har sitt kontor i Gubbängen .....ett tips är var förberedd med både dina och sambons personuppgifter inför samtalet.. jag måste ringa in igen ang sambons fyra sista , kunde dom inte utantill. passa på och ring nu...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D