• triump

*Välkommen hit! :-D

psst visst har ni kommit ihåg att deklarera

• triump

Missisola: egentligen inget knasigt bara massor att fylla i. och sånt tar sin tid...när man som månadsavlönad är van att pengarna bara rullar in

Japp det är knasigt hur man känner sig dubbel inför jobbet, men instämmer att jobbandet utan full kapasitet inte är kul..

• triump

Missisola japp det vore kul att gå. fast jag är nöjd om jag bara kommer iväg till simhallen.. då är man inte så bunden till att passa

• triump

meh kul med nya möbler.

missisola. ja man får väl trampa vatten i simhallen jag fick ju tens behandling sist hos sjukgjumnasten...

undrar just vart det soliga vädret tog vägen. nu lovas det regn hela veckan...

• triump

japp det är fubbigt att solen skall befinna sig i tyskland. jag vill ju ha den här..

Längtar så efter att ligga i solen och lyssna till vattenskvalp. tänk er en brygga vid havet eller sjön och dessutom en god bok. en lättläst deckare så att gravid hjärnan hinner med.
    För visst är det numera lite så att hjärnaktiviteten inte är på topp. här har jag iallafall svårt att ha "många bollar i luften " . nu förstår jag hur min sambo alltid har det..
    knappt man får ihop meningar numera........

• triump

ursul. jag kräver inte många pluss grader och isen har ju redan smält.
    - vi får väl se hur det blir. fast trevligt är det nog att lyssna till vattenskvalp även i skuggan med en liten pluttis i famnen ..

• triump

lill linda, du är då värd en sovmorgon. och visst är det härligt när man får bre ut sig ordentligt..

ursul ja eller så får man investera i ljudböcker, bara ligga och lyssna...

hihii tur att det inte är upprop här på favvo FL sidan varje morgon, gillar flex möjligheten...

Missisola visst trillar bollarna ner i huvudet på en... och att man dessutom är allmänt fummlig hjälper inte värst mycket.

• triump

vi synns senare tjejjer dags för mig att ge mig ut på promenix, ja och utträtta lite ärenden... ha en underbar dag idag.

• triump

Alie och lill linda knasigt det där med djuren, måste observera mina katter mer. tycker nog mest de ligger och sover om dagarna
    kanske passar de på innan bf och pluttis som håller dom vaken om nätterna..

Limpis bra att du tog upp det med csn. för utgifterna under mammaledigheten måste minskas. hur är det förresten med fack avgifter?

Steffy åh vad kul för dig att handla lite blå kläder..dvs grattis till lillkillen i magen

Liten lycka till med faderskapsbevisandet

• triump

sulfur har du hittat Tip Top, jag trodde den skulle komma mitten av Maj...

Liten usch vilket bemötande.....' men vad skönt att ha det gjort.
    jag vart så osäker på hur man skall gå tillväga efter att de på stadsdelskontoret söderort sagt till Vonkis att det inte var någon ide att skriva under faderskapsbevis innan bf. men antar att det visst är bra att göra det i förväg. men man blir lite virrig av dubblabudskap.

Missisola låter som du haft en härlig arbetsdag jag vart fortsatt heltidssjukskriven fram till avslutningen, vill ta ut några dar semester innan bf. för sjukpenning lär man inte bli rik av...

Ang csn och fackavgift, så kvarstår de på listan att undersöka hur man skall göra med det. har csn en egen hemsida med info ang detta.?? deras telefonköer är ju inte så poppulära att stå och vänta i.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D