• triump

*Välkommen hit! :-D

missisola önskar dig fortsatt trevlig födelsedag. jag köpte supergulliga fot stämplar på Granit. kommer funka utmärkt till en liten bok/pärm för plutten...för det är ju ett pågående projekt

• triump

passar på att önska alla en trevlig helg.
    min plan A var att kika på tv, men det kommer ju absolut ingenting.... sambon är ute på stan och leker med kompisarna, inviger nog en och annan uteservering...nåja. får zappa vidare. kram .

Börnen hittade ni något kul att shoppa.

• triump

Hej alla morgonpigga tjejjer

Missisola har du bytt visningsbild. trevlig. kanske är det dags för lite vår nytt.

• triump

Börnen bra att någon kan sova ut. och det är väl bäst att passapå nu innan man har en pluttis att ta hand om dygnet runt.

Missisola alla har vi varit små raringar

jag har sovit lite illa i natt, har tänkt på jobb och kollegor.. att man verkligen kommer vara borta ur matchen ett tag framöver. skall verkligen försöka hitta något annat, ja förutom plutten då, att brinna för... för jobb är ju en viktig del av ens liv trots allt. . samtidigt är det säkert nödvändigt med lite variation...

var vid brasa igår och såg massor av småbarnsföräldrar, ihhh vart lite skraj. det tycks vara så att man köper hela paketet, allt kretsade kring dom små...snart har väl sambon och jag matchande träningsbyxor,..

jag behöver snart komma ut på krogen, och ta ett glas vin i vuxet sällskap.. så juni och juli se till att kom nu... när jag sagt det minns jag alla mina vänner och hur de var inpuppade första året som småbarnsföräldrar... så vi får väl invänta juni 2006 innan man får det där glaset vin.

sorry osammanhängande text, men tusen och åter tusen funderingar.

• triump

ang. väckning. jag gissar att här vaknar vi nog ochså efter djurens, dvs katternas behov... senast 7.00 skall de ha mat och för att framföra budskapet är det ett himla jamande.....trots att skålarna är laddade med torrfoder, nä inte är det nöjda innan de får sin burkmat....

• triump

Missisola vi var ute på promenix efter middagen och hamnade tillsist i enskede..trevligt..

Det skall samtidigt bli skönt att släppa jobbet ett tag framöver, då kommer man nog till baka med nya erfarenheter. men man har ju senaste åren tillbringat nästan mer tid på jobbet än hemma, så lite omställning blir det allt.

• triump

Mowgli vad spännande drömmar..vi får nog vänta till bf för att få svar på frågan. men visst är man nyfiken.

tjejjer ha nu en trevlig söndag. jag skall bege mig ut i city, dags för 1:a maj tåg.. ja eller åtminståne fika i gott sällskap i trevlig atmosfär...

• triump

godmorgon. här var det flera morgonpigga tjejer

Liten krya på dig med förkylningen.

• triump

missisola jag skall träffa dr, idag...men iochmed att foglossningarna är kvar, trots att jag numera både kan stå och sitta normalt mycket tack vare TENS. det var ju riktigt illa ett tag..ja så gissar jag på fortsatt sjukskrivning. för kommer nog inte orka jobba halvtid..
    men visst känner jag mig lite nervös.....

• triump

Missisola : jag är heltidssjukskriven tom idag och halvtid from idag. men har pratat med jobbet om att jag tyvärr fick ny läkartid förrn idag, men de sa att det var ok,. och iochmed att jag verkligen har ont så vore det ju konstigt om man skulle tvingas jobba..fast jag faktiskt börjat sakna jobbet lite sista tiden...

detta kommer att lösa sig under dagen, värre är det med fk:s krångliga papper.

se till att boka läkartid i god tid, om du skulle behöva få ändring i din sjukskrivning.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D