• triump

*Välkommen hit! :-D

A lie och meh ja nu önskar man att man vore gift. .

Missisola om tre veckor på fredag . har du kollat upp fackavgiften..
    ja känner med mig lite duktig med allt "administrativt" arbete, snart dags för fika rast, hihii.

klockan är bara elva och jag har redan hunnit äta både frukost och lunch. skulle kunna säga att dagen går i hungerns tecken...för nu är jag hungrig igen... och det var ett tag sen sist man gick och var hungrig om dagarna, det har ju nästan varit det motsatta att man inte orkat äta.

• triump

saharsa sammandragningar och förvärkar är inte mitt kunskaps område men tror inte att det är farligt om de är osammanhängande och avtar efter vila. testa ett varmt bad.

Missisola japp lärarförbundet... men det lämnar vi till nästa vecka

• triump

godmorgon tjejjer. har vart uppe ett tag trots allt. tog tag i disken så det blir lite helgtrevligt..och dessutom kan man nu sitta här med lite gott samvete.

vad förbi på NK igår, vilka priser på babykläder.. typ 500 för en bluberry dress.. huh..

• triump

Pyret82. jag har ingen koll på bröstpump eller öron termometer. men även jag behöver fylla på min shoppinglista.-)

Missisola mums du har alltså hittat Tip Top

Limpis antecknar glass tipset. .

• triump

japp sös idag.-) spännande och Tip Top mumms, kommer nog inte kunna vänta.

skall träffa bm denna vecka, och skall nog passa på att väga mig där. som tur är har sambon, även han ökat lite i vikt. så vi får nog göra en gemensam insats i sommar.. mycket långpromenader med plutten.

• triump

hmmmmmmmmm funderar just hur de har löst toa dilemmat på sös. alla lär ju köa efter föreläsningen...

här fikas det dagarna i ända, så vi har ökat en del i vikt . hihii tror dock att jag numera väger mer än sambon,,..

• triump

Ang inköp:
    jag har ännu inte inhandlat varesig blöjor, hygien artiklar, nappflaska, bröstinlägg etc...och heller inga leksaker. det finns ju så mycket och jag tycker ärligt talat att det är svårt att urskilja vad som är nödvändigt att ha. hur har ni gjort? Ang bröstpump hur vet man vilken man skall ha???
    ja och inte har jag hämtat ut boxen heller.......

Missisola mmm toaköer är inget kul.

Ang träning planerar jag att förnya mitt årskort, känner också att man vill komma igång. men det är ju svårt att veta vad man drabbas av för nya "ammnings period hormoner" kanske blir en sengångare, när pluttisen kommer,,..

• triump
    ja det känns som om man är på väg mot det efterlängtade bf.
  • triump

sulfur vad spännande, med att slemproppen börjar gå. men visst är det så att den kan växa tillbax.??

• triump

Lena A visst står tiden stilla från och till. men tänk vad långt vi kommit, det var inte länge sedan man önskade alla en God Jul och nu har grönskan kommit...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D