• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • MammaLottisGottis

Har tänkt på en sak! Man får ju inte skriva ut P-lites namn i sina pressar. Eller har jag fattat fel?

• Tudorjohansson

Jag ska oxå till Jönköping men det var nog på tisdag tror jag. Eller så e jag hel fel ute. De va iallafall i Hovslätt, Boulhallen.

• Carra78
    MammaLottisGottis skrev 2007-10-15 08:48:17 följande:
    Har tänkt på en sak! Man får ju inte skriva ut P-lites namn i sina pressar. Eller har jag fattat fel?
    nej det får man inte!
  • Ylwis
    MammaLottisGottis skrev 2007-10-15 08:48:17 följande:
    jo det får du i pressarna får man skriva det men inte skriva i en  tråd,gästbok då räknas detsom reklam.
    Mamma till Alvyn 051015
  • MammaLottisGottis
    Ylwis skrev 2007-10-15 10:06:54 följande:
    jo det får du i pressarna får man skriva det men inte skriva i en  tråd,gästbok då räknas detsom reklam.
    Oke då har jag missuppfattat det då
  • MammaLottisGottis
    Carra78 skrev 2007-10-15 09:54:20 följande:
    nej det får man inte!
    Ja visst är det så? Har precis för mig det.
    Man får skriva ut att man säljer men inte P-lites namn.
  • Ylwis
    MammaLottisGottis skrev 2007-10-15 11:49:59 följande:
    Ja visst är det så? Har precis för mig det.Man får skriva ut att man säljer men inte P-lites namn.
    jo det får man  det du däremot inte få göra är att skapa tidningsannonser, annonsera på internet eller på AMS om partylite men  i  pressen  är det helt okej att skriva att man  är återförsäljare för Partylite.
    Mamma till Alvyn 051015
  • Carra78
    Ylwis skrev 2007-10-15 13:04:36 följande:
    jo det får man  det du däremot inte få göra är att skapa tidningsannonser, annonsera på internet eller på AMS om partylite men  i  pressen  är det helt okej att skriva att man  är återförsäljare för Partylite.
    Min kompis och jag ska ha en tillställning med lite olika grejer. Jag som konsult får varken ha p-lite namn med på afficer eller lämna det till tidningen. Detta kommer från p-lite kontoret!
  • Ylwis
    Carra78 skrev 2007-10-15 13:44:56 följande:
    Min kompis och jag ska ha en tillställning med lite olika grejer. Jag som konsult får varken ha p-lite namn med på afficer eller lämna det till tidningen. Detta kommer från p-lite kontoret!
    ja det var ju det jag skrev att man inte får göra men i din press här på FL får du skriva att du är återförsäljare för partylite.
    det du däremot inte få göra är att skapa tidningsannonser,afficher o dyl., annonsera på internet eller på AMS om partylite
    Mamma till Alvyn 051015
  • Carra78

Mm, så när vi ska våran tillställning heter det "Heminredning med doftljus"

Svar på tråden PartyLite Del 2