• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • TrollMams
    snuttgurkan skrev 2007-09-21 15:01:45 följande:
    Gillade en del av dom nya dofterna!Blev nästan nöjd med det jag köpte, hade jag haft mer pengar hade jag varit ännu nöjdare då jag kunnat köpa mer av det jag ville ha.Värdinnan (systeryster) var iaf nöjd, visningen slutade på 11500:-
    OJ OJ OJ så mycket!! Vad duktig du är!!!!
    ♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • snuttgurkan
    AnnaHjo skrev 2007-09-21 15:03:16 följande:
    OJ OJ OJ så mycket!! Vad duktig du är!!!!
    Jag handlade bara, jag var varken värdinna eller konsult.
    Men visst var jag duktig som handlade iaf =)
    ...remember, someones eyes can always see you so I can get you if you lie...
  • TrollMams
    snuttgurkan skrev 2007-09-21 15:22:37 följande:
    Jag handlade bara, jag var varken värdinna eller konsult.Men visst var jag duktig som handlade iaf =)
    OJ!!!!!!!!!!!!! Vaddå SHOPPA!!! Åhh VILL jag med!!!!!!
    ♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • Beccan

Hej ja älskar oxå partylite

Speciellt min africa serie o De höga vaserna man kunde få vid fler bokningar

• Fyrklovern
    snuttgurkan skrev 2007-09-21 15:01:45 följande:
    Gillade en del av dom nya dofterna!Blev nästan nöjd med det jag köpte, hade jag haft mer pengar hade jag varit ännu nöjdare då jag kunnat köpa mer av det jag ville ha.Värdinnan (systeryster) var iaf nöjd, visningen slutade på 11500:-
    Va häftigt, hoppas jag oxå säljer för så mycket någon gång!
  • Monica H
    yava skrev 2007-09-21 10:47:59 följande:
    Är det nån i denna tråd som säljer på Ekerö?
    Japp jag
  • Carra78

Vilka produkter visar ni på era visningar nu?

• Fyrklovern
    Carra78 skrev 2007-09-23 21:13:56 följande:
    Vilka produkter visar ni på era visningar nu?
    Jag har inte beställt hem så mycket nytt utan visar en hel del gammalt, naturligt modern med lite äpplen och sånt i, har fått hem tvålarna med, och så har jag sålt jätte många clarity teljushållare (tre-packen), och retro teljushållare (oxå 3-pack) men det kanske är för att jag älskar dom och kan prata så bra för dom...
  • Carra78

OK, men vill ändå gärna veta vilka produkter ni har på erat bord nu. Någon annan!

• Monica H

Någon som kör på 4 års jubileet nu med 3-veksljus?
    Jag har skickat ut ett utskick till mina bästa kunder och hoppas få in bågra lösorder innan kvällen

Jag visar det vi fick i startväskan sen har jag köpt till lite som jag tycker är fint.
    Nu till julen har jag tagit hem snöbolljus och gran. Snögubben och tomten på sista sidan och sen lite av de nya dofterna.
    Tror inte man skall visa för mycket. Det blir ju ett himla släpande i alla fall

Carra78 skrev 2007-09-24 07:32:20 följande:
    OK, men vill ändå gärna veta vilka produkter ni har på erat bord nu. Någon annan!
Svar på tråden PartyLite Del 2