PartyLite Del 2
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Hur gör ni på era visningar. Ger ni de som bokar nya visningar nåt och lottar ni ut nåt till de som beställt???
hallåj! är det ngn som kan tänka sig att skicka en katalog till mig? har varit lite*off* under sommaren och har inte den nya katalogen så jag kan beställa nyhtt till visningaran, vill beställa llt på en gång så jag slipper beställa flera gånger. har varit i kontakt med min enhetsledare som lovat skicka åt mig för 2 veckor sen har även påminnt henne men inte fått den, börjar bli desperat nu!
Ja jag kan tycka att det e lite roligt att ge en liten sak till de som bokar ny visning. Typ ett teljus och kanske ev. lotta ut ett votivljus bland de som beställt eller kommit över en viss summa.
Hoppas mitt startpaket kommer snart så man kan börja greja.
Jag beställde två 3veksljus! Älskar mullbärsljusen så det passade ju perfa. Jag önskar bara att jag kunde hålla bättre ordning här hemma så det kändes mysigare att tända ljusen, men då jag går hemma jämt så blir det fort stökigt!
Jag o barnen är lika goda kålsupare hehe..
Just nu funderar jag över vad jag kan hitta för smart att elda i badrummet. Vill ha en hängande sak eftersom jag har katterna på den toan. Om det hänger nära taket så kommer di ju inte åt det.... Nåt förslag?
loveya, du du har ju kaskaden som du kan hänga och den ger ju ett väldigt mysigt sken i från sig !
mvh sandra
Jag brukar ibland när en visning har gått bra dela ut ett t-ljus om jag har tillräckligt många med mig.
Någon som vill dela med sig hur ni lägger upp en visning?
Jag tycker ibland att man inte vet om man skall berätta lite historia om partylite eller om man skall låta bli. Kan ju kännas jobbigt att lyssna på för gästerna.