• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • FruLök

Hallå alla partylite fantaster. Kul att jag hittade den här tråden för jag ska nämligen ha ett hemma hos mej som min kompis ska vara värdinna på å jag har aldrig varit på något sådant tidigare å undrar nu om det finns nått speciellt som ni kan rekomendera mej att ev kika mer eller mindre på.

Tipsa mej om nåt som jag kanske bara MÅSTE ha i mitt hem...hehe.

Jag e sugen på olika ljusstakar osv men vad ligger dom i för priser? Hur funkar betalning osv? Överös mej med tips så jag har lite att sukta efter när det e dax.

tack på förhand.

• Carra78

Ja nu är ju dofterna restade till slutet av sept.

Har ev en visning i slutet av sept, men ina nya produkter hemma va göra?

• Trollmamma
    Carra78 skrev 2007-09-19 07:32:00 följande:
    Ja nu är ju dofterna restade till slutet av sept.Har ev en visning i slutet av sept, men ina nya produkter hemma va göra?
    Gör en konsultbeställning och beställ lite nya saker. Beställ en votivljusblandning med höstens dofter så de i allafall kan lukta på de Flört
  • Carra78

Ja men den har jag, men pinsant med inga nya produkter. får ju inga pengar förrän i slutet av månaden.

• Trollmamma
    Carra78 skrev 2007-09-19 08:07:41 följande:
    Ja men den har jag, men pinsant med inga nya produkter. får ju inga pengar förrän i slutet av månaden.
    Du får väl säga att du inte hunnit få det nya du beställt Flört Så brukar jag göra... Vill de då så gärna se de sakerna så kan de ju alltid boka in en ny visning lite senare under hösten Skrattande
  • Monica H
    Fyrklovern skrev 2007-09-18 22:44:44 följande:
    Halloj alla i tråden!Tillbaka hemma nu, visningen slutade på 3200:- Värdinnan är nöjd och d är jag det oxå, kommer nog att klara bonus denna månaden, har ju tre visningar kvar i september!
    Vad skall man uppnå för att få bonus?
  • Fyrklovern
    Pee Wee skrev 2007-09-19 15:26:53 följande:
    Vad skall man uppnå för att få bonus?
    15 000:- på en månad och det ska jag ju bara klara hela hösten har jag tänkt!!
  • Monica H
    Fyrklovern skrev 2007-09-19 15:48:33 följande:
    15 000:- på en månad och det ska jag ju bara klara hela hösten har jag tänkt!!
    Vad är bonusen då?

Har ju noll koll. Började i december förra året men fick en hemskt dålig start och har inte haft något under sommaren. Nu har jag 3 bokningar i oktober och hoppas komma igång bättre.
  • Fyrklovern
    Pee Wee skrev 2007-09-19 19:17:45 följande:
    Vad är bonusen då?Har ju noll koll. Började i december förra året men fick en hemskt dålig start och har inte haft något under sommaren. Nu har jag 3 bokningar i oktober och hoppas komma igång bättre.
    Det betyder att du tjänar 25% på det du säljer i stället för 20%. Så du får dom där sista 5% insatta på kontot!
  • Monica H
    Fyrklovern skrev 2007-09-19 19:46:58 följande:
    Det betyder att du tjänar 25% på det du säljer i stället för 20%. Så du får dom där sista 5% insatta på kontot!
    Så var det ju.
Svar på tråden PartyLite Del 2