• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • MiaB72
    Tudorjohansson: Ska också ha mitt första party på söndag sen har jag nr 2 på tisdag!!
  • Tudorjohansson

Fasen jag har inget party inbokat för än 28/10. Hoppas på att kunna övertala lite folk på söndag. Vill verkligen fö drömstarts paketet

• Fyrklovern
    Tudorjohansson skrev 2007-10-05 14:41:22 följande:
    Fasen jag har inget party inbokat för än 28/10. Hoppas på att kunna övertala lite folk på söndag. Vill verkligen fö drömstarts paketet
    Det brukar ju inte vara så svårt på hösten, lämna ut kataloger lite här och där så ska du se att det snart nappar!
  • Tudorjohansson

Ja jag vill ju SÅÅÅÅ gärna ha drömstarts sakerna.

Mormor har lovat att ha party så nu har jag iallafall 2 bokningar. Bara 4kvar

• TrollMams

Hoppas att det gått bra för er som haft era partyn!!??
    Själv har jag inte många inbokade alls eftersom jag fått en liten prins i fredags.
    Men det hade varit roligt om man hade haft mer.....men det kommer väll....

Lycka till alla på era visningar ni har framöver!

♥ S T O L T mamma till 6 Trollungar!! ♥
  • MiaB72

Jag har haft mina första två visningar och ska ha den tredje idag! Superkul är det!!! Har fått tre nya bokningar, men hoppas på fler idag för jag behöver några till inom 3-veckors perioden

• Fyrklovern
    AnnaHjo skrev 2007-10-10 16:46:20 följande:
    Hoppas att det gått bra för er som haft era partyn!!??Själv har jag inte många inbokade alls eftersom jag fått en liten prins i fredags.Men det hade varit roligt om man hade haft mer.....men det kommer väll....Lycka till alla på era visningar ni har framöver!
    Åhhh va roligt, Grattis!! Gick allt bra?
  • TrollMams
    Fyrklovern skrev 2007-10-10 18:32:47 följande:
    Åhhh va roligt, Grattis!! Gick allt bra?
    Allt gick kanon!!!
    ♥ S T O L T mamma till 6 Trollungar!! ♥
  • Monica H
    AnnaHjo skrev 2007-10-10 16:46:20 följande:
    Hoppas att det gått bra för er som haft era partyn!!??Själv har jag inte många inbokade alls eftersom jag fått en liten prins i fredags.Men det hade varit roligt om man hade haft mer.....men det kommer väll....Lycka till alla på era visningar ni har framöver!
    Grattis till tillskottet
  • Ylwis

Någon som vet om man kan  byta gruppledare?

min bor på andra sidan  sverige och verkar inte bry sig. hon har lovat nu i 3-4 veckor skicka en  katalog till mig så jag kan beställa in nya produkter då jag legat nere i sommar med allt.... inte har jag fått den, hon har även  lovat att skicka en  värdinne flyer åt mig men den har jag inte heller sett.

skulle vilja ha ngn  närmare mig.

Mamma till Alvyn 051015
Svar på tråden PartyLite Del 2