• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • Fyrklovern
    loveya skrev 2007-09-28 00:47:23 följande:
    Jag beställde två 3veksljus! Älskar mullbärsljusen så det passade ju perfa. Jag önskar bara att jag kunde hålla bättre ordning här hemma så det kändes mysigare att tända ljusen, men då jag går hemma jämt så blir det fort stökigt! Jag o barnen är lika goda kålsupare hehe.. Just nu funderar jag över vad jag kan hitta för smart att elda i badrummet. Vill ha en hängande sak eftersom jag har katterna på den toan. Om det hänger nära taket så kommer di ju inte åt det.... Nåt förslag?
    Jag är ju helt såld på "Färgklick", den är ju lite mindre än kaskaden och kanske skulle kunna passa bra, fast det är ju väldigt grön, men jag bara älskar grönt!!
  • Fyrklovern
    Pee Wee skrev 2007-09-28 12:11:21 följande:
    Jag brukar ibland när en visning har gått bra dela ut ett t-ljus om jag har tillräckligt många med mig.Någon som vill dela med sig hur ni lägger upp en visning?Jag tycker ibland att man inte vet om man skall berätta lite historia om partylite eller om man skall låta bli. Kan ju kännas jobbigt att lyssna på för gästerna.

Jag brukar inte prata massa historia, jag gjorde det för men nu säjer jag oftast bara att det ursprungligen började i USA för 100 år sedan och att det kom till Sverige 2003, det brukar räcka.

Sen tackar jag värdinnan och berättar bara kort om värdinne systemet, innan jag börjar berätta om dom olika ljusen. Brukar ta lite fakta om te/votiv/pelar & glasljus och ibland går jag in lite på produkterna men det är så himla många så jag brukar uppmana gästerna att gå fram och känna & lukta på visnings bordet och ställa massa frågor.

Någon annan som vill delge hur dom gör på sina visningar?

• Monica H

Har visning idag och enligt värdinnan så kommer 12 gäster.
    Skall bli spännande och se om alla kommer och vad det kan bli för försäljning.

• Monica H
    Fyrklovern skrev 2007-09-29 12:06:03 följande:
    Jag brukar inte prata massa historia, jag gjorde det för men nu säjer jag oftast bara att det ursprungligen började i USA för 100 år sedan och att det kom till Sverige 2003, det brukar räcka. Sen tackar jag värdinnan och berättar bara kort om värdinne systemet, innan jag börjar berätta om dom olika ljusen. Brukar ta lite fakta om te/votiv/pelar & glasljus och ibland går jag in lite på produkterna men det är så himla många så jag brukar uppmana gästerna att gå fram och känna & lukta på visnings bordet och ställa massa frågor. Någon annan som vill delge hur dom gör på sina visningar?
    Ungefär som jag då.
    Fast jag har pratat lite historia också men tänkte strunta i det.
    Kanske det är tjatigt för gästerna att lyssna på.
    Egentligen är det ju ljusen och tillbehören som är hela grejen.
  • MiaB72

Här vill jag vara med
    Har precis blivit konsult och är helt ny på detta!!!! Har en kompis som är "gammal i gården" som tur är så jag får bra stöttning av henne men här ser jag att ni ger varandra bra tips så här hänger jag på

• flugsvamp
    Vad är Partylite?
    Money Talks Bullshit Walks
  • MiaB72
    050916 skrev 2007-09-29 13:08:16 följande:
    Vad är Partylite?
    Ett företag som säljer ljus, ljustillbehör, spaprodukter osv.
    www.partylite.se
  • angelcry

Jag ska på mitt första ljusparty om en månad. Glad

Amor vincit omnia
  • flugsvamp
    MiaB72 skrev 2007-09-29 13:34:24 följande:
    Ett företag som säljer ljus, ljustillbehör, spaprodukter osv.www.partylite.se
    ååååh intressant Tackar!
    Money Talks Bullshit Walks
  • Tudorjohansson

Har mitt första party på söndag, börjar bli lite nervös

Svar på tråden PartyLite Del 2