• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • Tudorjohansson

`Vet ni hur det funkar om man möjligt vis kan sölja ljus till företag. Funderar på att ta eb´n sväng bland butikerna här hemma och kolla om de vill köpa, dels för att elda i butiken och oxå för att kanske sälja vidare.

• MammaLottisGottis
    Tudorjohansson skrev 2007-10-15 14:51:51 följande:
    `Vet ni hur det funkar om man möjligt vis kan sölja ljus till företag. Funderar på att ta eb´n sväng bland butikerna här hemma och kolla om de vill köpa, dels för att elda i butiken och oxå för att kanske sälja vidare.
    Nej det får man inte. Bara hemförsäljning. Du får inte heller som aktiv konsult sälja ljus och så på Tradera eller Blocket. Inte förrän efter två år som avslutad konsult.
  • MammaLottisGottis
    Tudorjohansson skrev 2007-10-15 08:53:17 följande:
    Jag ska oxå till Jönköping men det var nog på tisdag tror jag. Eller så e jag hel fel ute. De va iallafall i Hovslätt, Boulhallen.
    Åk inte dit på tisdag...utan torsdag.
    Jag ska dit.
     Ses då
    kram
  • Trollmamma
    MammaLottisGottis skrev 2007-10-15 15:27:31 följande:
    Nej det får man inte. Bara hemförsäljning. Du får inte heller som aktiv konsult sälja ljus och så på Tradera eller Blocket. Inte förrän efter två år som avslutad konsult.
    Ändå är det nog många av de som säljer på Tradera som är aktiva konsulter. Har faktiskt varit så fräck och mailat en del av de och fått riktigt elaka svar som typ att jag ska skita i vad de gör och en massa sådant.
    När jag köpte av en och fick vinnarmailet från Tradera så var adressen bara typ Agatan 1 i Astad och telefonnummret bara nollor. Så den personen var nog en aktiv konsult som gjort en speciell användare för att kunna sälja utan att bli upptäckt...
  • MammaLottisGottis
    Trollmamma skrev 2007-10-15 17:29:55 följande:
    Ändå är det nog många av de som säljer på Tradera som är aktiva konsulter. Har faktiskt varit så fräck och mailat en del av de och fått riktigt elaka svar som typ att jag ska skita i vad de gör och en massa sådant.När jag köpte av en och fick vinnarmailet från Tradera så var adressen bara typ Agatan 1 i Astad och telefonnummret bara nollor. Så den personen var nog en aktiv konsult som gjort en speciell användare för att kunna sälja utan att bli upptäckt...
    Ja visst är det konsulter som säljer. Dagen efter konferansen var vissa av grejerna ute på internet. Ett skit tycker jag att vissa ska förstöra för andra.

Kontoret har vissa som ringer runt på annonser och kollar upp dem. Men som sagt var de som säljer gör det i någons annans namn.
  • Carra78

Behöver snabbt hjälp nu!

Vi fick ett papper ifrån Partylite om alla brinntiderna på ljuset. Ingen som kan scana och maila över det till mig. Behöver ha det till i morgon.

• Carra78

Hittade på deras hemsida nu efter mycket letande!

• MammaLottisGottis
    Carra78 skrev 2007-10-16 10:48:35 följande:
    Hittade på deras hemsida nu efter mycket letande!
    Den som finner hqan söker....haha...
    Ha en bra dag!
    Visning ikväll igen och en igår....störtkul
  • Tudorjohansson

Fick svar nu från min ledare. man kan tydligen inte byta gruppledare för än efter att man varit inaktiv i 2år. Surt tycker jag.

Borde ju kunna göra det om det resulterar i att det går bättre för en.

• MammaLottisGottis
    Tudorjohansson skrev 2007-10-16 14:18:55 följande:
    Fick svar nu från min ledare. man kan tydligen inte byta gruppledare för än efter att man varit inaktiv i 2år. Surt tycker jag.Borde ju kunna göra det om det resulterar i att det går bättre för en.
    Ja visst är det surt Man skulle kunna välja tycker jag.
Svar på tråden PartyLite Del 2