PartyLite Del 2
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
JAAAA jag kommer att få se katalogen på konferensen för jag ska dit!!!
=) Jag har typ 5 visningar bokade i aug, bara det att inte datumet är spikade på några av dem, så frågan är hu rdet kommer att gå med dem, ska försöka hinna förbi de berörda (typ dagismammor och så). Min karl kanske inte blir allt förlycklig på mig denna månad. Börjar jobba 27 aug tror jag (lillkillen då 4,5 mån), 5 PL-visningar och PL-konferens, och helgen därpå konferens med jobbet med övernattning.
Ingen som vet när katalogen kommer till oss som inte ska på Konferensen.
Har två bokningar 2:a och 4:e sept.
Hallå här!
Här har ni en till som älskar partylites produkter. Har sålt i drygt ett år, och nu haft uppehåll sedan i januari för jag fick barn igen i mars.
Finns det någon annan här som haft ett uppehåll från sitt säljande? Hur har ni i så fall kommit i gång igen?
Tyvärr så har jag en dålig gruppledare, och får ingen info eller hjälp från henne...dessutom så bor hon över 100 mil bort Hon svarar varken på mail eller telefon, vilket jag tycker är dålig stil...
Har tänkt börja med att ha visning här hemma och förhoppningsvis då sälja så jag blir aktiv igen och kan göra konsultbeställning. Behöver ju både ljus och kataloger...
Sen har jag tänkt kontakta gamla värdinnor och höra om de vill ha visning igen. Men vad mer kan jag göra? Alla tips mottages med öppna armar
Har hört rykten att det är några dofter som ska utgå. Någon som vet vilka? Det kan man ju använda sig av att locka folk att köpa nu om det är någon som har det som favorit
Trollmamma: Du kan ju sätta upp lappar i affären och på dagis eller liknande ställen.
De dofter som ska utgå i teljus och votivljus är: Havsdis, Druva, Kanelstänger, Citrusblomma - citronella, Rött äpple, Lotusblomma och Plommon, Röd hibiskus, Guava & Papaya, Björnbär & salvia, Kokosoas, Bambu & Sockerrör, Källvatten, wellbeing-sensual.
Röd hibiskus är en av mina favoriter så det är synd att den försvinner.
Sara och Maja:
Tack! Synd att källvatten ska utgå, det är en av mina favoriter...
Ingen som vet exakt vad som kommer att utgå ifrån sommarkatalogen?
Har folk som frågar hela tiden!
Det fick vi ju med förra Reflections, en bilaga med alla utgående produkter.
Just fått info från min ledare att de nya katalogerna släpps 20 aug, man kan dessutom bröja sälja ur den på en gång. Det kommer att vara produktlanseringar runtom i landet veckan efter (noterade datumen runt västerås/mariefred och det var 27/28 så runt de datum, lite före, lite efter. Där får man se alla nya produkter, givetvis, coh man får även en höstkatalog med sig hem.