PartyLite Del 2
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Ja vad gör man inte för att komma hemifrån Konferensen kunde inte komma mer lägligt, efter 3 veckors husvagns semester med familjen och precis innan skolan börjar. Ska bli såå sköönt att få ladda batterierna lite.
Jag kan bara hålla med om att konferensen kom lägligt så att man fåt ladda batterierna lite...
Jag ska bara sova en natt jag med... blev så för att de jag ska åka med gör så...
Men det blir ju ändå två dagar ledigt från hem, barn och man.....
Hej alla!
Hittade denhär tråden för ett par dar sen. Jag säljer också PartyLite, men i Finland. Här blir det också konferens till helgen, min första och jag åker på fredag tillsammans med två andra ur min grupp. Ska bli riktigt kul! Man har ju sett lite bilder från tidigare år, så det ska bli intressant att få uppleva.
Och inte att förglömma; Alla nya produkter o dofter!
Tjohoooo, nedräkning.. ska ner i källaren o försöka hitta mina skor, de har man ju inte sett på år o dar ha ha =) klackar, vad är det..
businessklädd tolkar jag som typ snygga byxor/kjol o en shysst top. inte typ mjukisbyxor o t-shirt alltså, vad säger ni andra?
Jag har fortfarande mina mammabyxor ju, såhär 4 månader efter förlossningen, så blir dom eller ej jeanskjol, sen något linne/top o cardigan tror jag bestämt
Varför måste det vara uppblåsat med aftonklänning och allt?
Carra78 - de ordnar en kul fest, och man får klä sig så fint man vill och kan... antar att de vill göra det roligt för oss. Vill man inte så behöver man ju inte...
Skulle man inte få dom nya doftproverna innan konferensen om man var aktiv i juli?? Eller har jag helt fel??
Det var väl votivljusdoftblandningen för hösten som man skulle få...
Ja just det Men konferensen är ju på lördag...mmm... jag får väl vänta lite, dom kan ju dyka upp på torsdag eller fredag.
vet inte om d var sagt att det var innan konf men var ej aktiv så iinte kollat så noga