• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • Ylwa

heyyya!!! Du är ju bäst isf. har den där thaiskräddaren hört av sig förresten? Vi har varit i dalarna ett tag o mobilen inte ens laddad hi hi =).  hittat ngt du  gillar i katalogen?

• qlurig

thaiskräddaren har inte ringt än, konstigt nog.
    Men vilket fall som helst så har jag mååånga klänningar...

Katalogen är härlig.... kommer väl bli fattig, tur att lönen kommer precis innan

• TrollMams

Är det någon som var med när Puzzel sålde?? Vad låg den på i pris då?? *nyfiken*

♥ JAG Älskad mamz av snart 6 Trollungar!!
  • Ylwa

Jag plockade fram gamla katalogerna, som jag fått av min ledare, i huvudkatalogen för 2005 kostade själva puzzelbitarna 250 kr, senn fanns ju flera andra hållare i kollektionen.

• TrollMams

Hur går det för er har ni många visningar bokade i augusti????

Annars något nytt??

Hur går det för er med klänningproblem??

Kram

♥ JAG Älskad mamz av snart 6 Trollungar!!
  • Sara och Maja

Jag har inte några visningar inbokade i augusti än. De flesta vill vänta tills nya katalogen kommer.

Jag får ta en klänning jag har hemma, men det hade varit kul med en ny men ekonomin tillåter inte det just nu.

Just nu längtar jag tills skolan börjar och jag csn lånet, jag har gått hela sommaren utan inkomst och då kan man inte hitta på så mycket.

• Carra78

Har någon fått den nya katalogen ännu?

Vilken doft utav havsbris eller havsdis är det som kommer att försvinna. 

• Sara och Maja

Det är havsdis som kommer att försvinna.

Vi får väl se nya katalogen på konferansen i Västerås.

• Fyrklovern
    Carra78 skrev 2007-08-01 07:20:19 följande:
    Har någon fått den nya katalogen ännu?Vilken doft utav havsbris eller havsdis är det som kommer att försvinna. 
    Den nya katalogen släpps inte fören på konferansen, så för oss som inte ska dit så blir det till att vänta...Gråter
Svar på tråden PartyLite Del 2