Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • Carra78

Åh snälla, vad mer är Fresh Home finns kvar.

Försvann alla dofterna från sommarkatalogen?

Vill så gärna veta!

• Sara och Maja

Jag var på den gröna workshopen som handlade om visningsteknik. Men den gav inte så mycket. Vi skulle göra grupparbete med 25 personer i varje grupp. Det var inte lätt.

Vilken var ni andra på??

• Ylwa

Jag var på den vita, "att lyckas från början". vart också rätt snurrigt på så kort tid. Jag hade gärna sett längre tid åt workshops =).

Carra . inga dofter från sommarkatalogen ser ut att vara med. Nya dofter är

Nheter
    Vita snöbär
    Glödande kol
    Bär o bark
    Röd ek
    Plommon o konjak
    skogsfrost

Nygamla dofter
    (jag känner inte igen dem, men de är inte nyheter, så de har väl varit med innan)
    Säsongens kryddor
    inlagda aprikoser
    godisstång
    kanel o lagerbär
    granatäpple o fikon
    paron o kvitten
    hokus pokus
    kanderad frukt

• Trollmamma
    Ylwa skrev 2007-08-20 19:46:28 följande:
    Jag var på den vita, "att lyckas från början". vart också rätt snurrigt på så kort tid. Jag hade gärna sett längre tid åt workshops =).Carra . inga dofter från sommarkatalogen ser ut att vara med. Nya dofter ärNheterVita snöbärGlödande kolBär o barkRöd ekPlommon o konjakskogsfrostNygamla dofter (jag känner inte igen dem, men de är inte nyheter, så de har väl varit med innan)Säsongens kryddorinlagda aprikosergodisstångkanel o lagerbärgranatäpple o fikonparon o kvittenhokus pokuskanderad frukt
    Ska bli spännande på torsdag att få lukta på dessa nya dofter...lät som lite annorlunda dofter. Någon av de som du tyckte luktade gott, och någon som inte gjorde det? *nyfiken*
    De nygamla fanns med i höstkatalogen förra året och några av de luktar riktigt gott tycker jag.
  • TrollMams

jag var på gul "glada värdinnor" tyckte det var jätte bra!

Många nyheter ja... och hela frech home serien i huvudkatalogen det tyckte jag var super!!!! Dofterna där var ju så goa....

Men åhh vad spa produkterna som är nya i katalogen luktade gott....!!!!

Kram

♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • sondra

Håller med om att spa produkterna luktade gott! Tyckte konferansen va toppen och gillade så gott som alla de nya produkterna , ÅÅÅ man längtar ju redan till nästa års konferans ju !!!

• TrollMams
    sondra skrev 2007-08-21 10:20:50 följande:
    Håller med om att spa produkterna luktade gott! Tyckte konferansen va toppen och gillade så gott som alla de nya produkterna , ÅÅÅ man längtar ju redan till nästa års konferans ju !!!
    Ja nästa års konferens är ju såå långt borta hehe men det är ju roligt att ha något nytt att se fram emot!!

Och visst var det många produkter som man tyckte om! Jag är ju sådan att jag skulle vilja ha ALLT men det ska ju också finnas en plats åt sakerna hehe.....

Kram
    ♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • litenkisse

Hej,

är det någon vänlig själ som har listan på vilka dofter som utgår nu.
    Inte produkter, bara dofterna.
    Det vore jättegulligt om nån kunde hjälpa mej med det

• Sara och Maja

De dofter som utgår är:
    Havsdis
    Druva
    Kanelstänger
    Citrusblomma - Citronella
    Rött äpple
    Lotusblomma och plommon
    Röd hibiskus
    Papaya och guava