PartyLite Del 2
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Proverna skulle ju komma efter konferansen för att det ska vara nytt för alla som är där !! ÅÅÅ nu är äntligen min klänning fixad och det känns så skönt att allt är klart så nu bär det av om bara några timmar upp hmmm en mini semester!! Hoppas att alla får det skoj nu i helgen på konferansen och vem vet man kanske ses =) Kram på er alla
Ni som ska på konferansen i Västerås, vilket hotell ska ni bo på??
Jag ska bo på Elite - Stora hotellet
Bästa kollen, vet inte ens vilket hotell det är jag ska bo på, våra ledare har ordnat allt det där för att vi skulle kunna bo tillsammans o sådär.. =) Dock är all tordnat, kommer att åka med 3 andra tjejer från krokarna här, känner dem dock inte. Ska bli kul att inte åka ensam iaf, så man har någon att snacka lite med =). Ska iväg o prova skor hos en kompis så snart junior somnat, ska nog lägga honom pronto.
Vi ses på lördag, tjohoo
Ni som varit på konferansen måste skvallra lite nu och bilder.
Åhhhhhh fy f-n va kul det var i helgen!! Det var länge sen jag hade så kul. Ja konferensen var ju trevlig och så, bara gott att säga. Vad dom jobbat hårt, hela partylitepersonalen, allt var toppen. Galakvällen jättekul. Bra band spelade på galakvällen, det var röj! tror jag sov 2,5 h i natt ha ha.
Massa med nytt fint, bl a julkrubba i olika delar. lite höstprodukter i lite halloweenanda, jättesnygg röd glasserie... och så så klart en den julprodukter. OCH en SPA-kollektion i 3 olika dofter och massa olika produkter i varje doft.
Och vi har fått veta om drömresan 2008, till Aten bär det av. det är PL's 5-årsjubileum så den blir 5 dagar! På 5-stjärnigt hotell. Jag skulle sååå gärna åka men tror inte jag kan satsa så mkt, när lillen är så ny.
Vi har fått massor med produkter, så klart, maten har varit toppen, handflatorna är ömma efter allt klappande he he...
Vad säger ni andra?
Vad fick ni för produkter?
Håller med om att konferansen var toppen!!
Vi fick:
* Votivljusblandning med 16 olika dofter
* Handkräm
* Ljuslykta som såg ut som en julgran som man kan plocka isär i olika delar
* Aromabrännare med julmotiv
* Aromamelts plommon och konjak
* Nya katalogen
* 1000 resepoäng