PartyLite Del 2
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Hur gör ni för att få nya värdinnor..
Ber ni om referenser på visningarna??
Behöver lite tips på marknadsföring...
Någon som vet vart i Växjö lanseringen är.
Hur långt kör ni för en visning?? Har fått 2 visningar ca.5 mil bort (1/2-1tim bilresa)och vet inte riktigt hur jag ska göra. Det kan ju ge bra med förtjänst men det kan ju gå back oxå. Har frågat en annan konsult om hon kunde ta dom och det kunde hon men hon har dubbelt så långt att köra. Måste snart ringa henne och ge namnen på värdinnorna. Hur hade ni gjort??
Jag är bara kund, men henne jag brukar handla av är ofta och håller demon hos mig och mina vänner och hon har ca 45 minuters väg!
Vill ha den nya reflectionen nu! Hoppas på att den kommer idag.
Kolla in rean för vår och sommarkatalogen.
Halloj, nu hittade jag fortsättningen! Är det ingen mer än jag som inte är säljare som hänger här? Jag köper bara hehe.. Har nu sett nya katalogen o snusat på alla nya dofterna, tjoho!!! Från förra året var min julfavorit kanel o lagerbär, den är sååååå mysig! Av de nya tyckte jag om Plommon o konjak, Glödande kol och Bär o bark. Och så två av SPA-dofterna som inte nämndes av Ylwa innan.
Roliga nya saker fanns med, jag blev direkt kär i en svart katt!! Och den stooora röda "konjakskupan" som är värdinnespecial, shit va läcker! Och pelarljushållaren av löv! Oj, det blir en dyr höst!
Loveya - det var så sannt, spa-dofterna glömde jag. Klart du är välkommen här fastäön du inte säljer! Bara man diggar PL så går det utmärkt =).
Nu är jag precis hemkommen från lanseringen i Göteborg!!
Åhh vad jag vill ha mina doftprover nu, men jag såg på CBC att dom var restade, det kan dom ju inte vara, jag har en visning den 6:e och då måste jag ju ha dom, så kan dom väl inte göra??
Fasnade för Snöbären, skogsfrosten, Röd ek och glödande kol.
Kommer att bli dyrt att vara konslut denna hösten
Tackar för det!