PartyLite Del 2
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Men Carra78 - det är antagligen det som är hela grejen, att man inte vet vad som kommer att vara kvar ju. Om hon på kontoret visste ngt, så hade hon antagligen stränga order om att inget säga. Du får väl vinkla det som så, att det är ett mysterium och den som är nyfiken får boka in en visning i september så får man se alla de fina nya produkterna.
Har förresten precis löst klänningsklämman =). Visserligen en vit som nog är rätt så bröllopsinspirerad, provade hos en kompis. Hon skulle sälja den så jag sa att jag skulle köpa den av henne. Den är jättefin =)
Jag har också löst klänningsproblemet hos en kompis.
Men vad ska ni ha på er på dagarna, det stod ju "business klädsel" vad innebär det??
Håller med om att det ska bli roligt läääängtar så !!!
Jag som är rund om magen kommer att ha ett par finare mammabyxor under dagen eller ev. en kjol beror ju på hur varmt det ska vara.... en skön top och kanske en uppknäppt tunn kavaj bara... jag menar man får ju ta det man trivs i också... inte bara lida pin för att vara med.....
Satt och kryssa över allt som utgår i en katalog i går och oj det är ju ganska mycket som försvinner innebär ju också att det kommer att komma en del NYHETER!!!
Såååå roligt jue....
Nu är det inte många dagar kvar och det ska bli kul att se hur detta går till (min första konferens) Roligt och se och smaka god mat (hoppas jag )
Ha en bra dag!
Kram
Längtar oxå till konferensen. Jag har hittat klänning och idag var här en tjej som ska göra smycken till den. Det kommer bli kanonfint! Så nu är det bara skor som saknas. Åker redan på fredag så det börjar närma sig.
Jag har 6 timmars bilresa så det ska bli rätt skönt att komma dit på fredag kväll.
Jag har nog bara 1 timmas bilresa.
Vi hade tänkt att vi skulle åka på fredageftermiddagen, men sen blev de jag skulle åka med så snåla så de ville bara sova 1 natt.
Det hade varit skönt att sova borta och ostört 2 nätter.
Jag ska dela rum med en tjej som jag aldrig har träffat men det går nog bra.