• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • Sara och Maja

På söndagen reade de även ut de reaprodukter de hade med som visning. Då lyckades jag få tag i 2 pelarljus för 25 kr/st.

• Carra78

Inget ifrån den lilla vår och sommaren som finns kvar?

Är det bara sensual ifrån well being som inte är med längre, tänkte om deras andra dofter därifrån finns med i aroma melts och doftstråna.

• Ylwa

sara o maja, gjorde dem?? Det hade jag helt missat ha ha. vilket kap!

Carra - Fresh home är kvar, är inte säker på om det är ngt mer, intehunnit kika så noga, bara sovit sen jag kom hem

• TrollMams

Helt klart toppen!!!!

Min ledare fick 10 000:- och jag är sååååå glad för hennes skull

Kanonfina saker fick vi med!!
    Mycket folk, god mat, dans och stämningen var fantastisk!!!

Helt klart en Toppen helg!!!

♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • Monica H

Någon som vet om man kan byta ledare om man inte tycker den man har är bra?

• Trollmamma
    Pee Wee skrev 2007-08-20 13:51:36 följande:
    Någon som vet om man kan byta ledare om man inte tycker den man har är bra?
    Det undrar jag också.
    Min bryr sig inte det minsta om hur det går eller ger nån info om vad som händer. Har mailat henne och frågat en del saker, men hon svarar inte. Har ju haft ett upphåll sen i december-januari nångång, och får alltså inget från Partylite heller... Så det känns lite svårt att börja om faktiskt...
  • Trollmamma

Brukar ni ringa upp gamla värdinnor och höra om de är intresserade att ha visning igen? Funderar på att göra det nu när jag ska börja om efter mitt uppehåll...

KAN man göra så, eller verkar det för framfusigt?

• Sara och Maja
    Ylwa skrev 2007-08-20 09:45:05 följande:
    sara o maja, gjorde dem?? Det hade jag helt missat ha ha. vilket kap!Carra - Fresh home är kvar, är inte säker på om det är ngt mer, intehunnit kika så noga, bara sovit sen jag kom hem
    Det var precis efter workshopen i söndags. Vår grupp slutade 5 minuter tidigare och när vi kom ner så sålde de ut. Men sakerna gick åt ganska fort. Jag hade velat haft treveksljuset också men det fick jag beställa istället.
    Det var många som inte visste om utförsäljning som blev jättesura för att de inte fick chansen.
  • Ylwa

Trollmamma - jag tycker absolut att du kan ringa upp dina gamla värdinnor och kanske gamla gäster också, de som handlat lite mer än typ en ask teljus iaf. Finns ju nya saker för dem att se iom nya katalogen. Har de inte varit på visning sedan förra året är det ju även nuv katalogens nyheter nya för dem. Du har ju inget att förlora! Kan du inte maila partylite och säga att du vill börja få reflections igen, för att du vill sätta igång.

Vet faktiskt inte om man kan byta ledare eller inte, men man borde ju kunna tillhöra en annan grupp om man så önskar tycker jag. Vart bor du?

Sara o maja - vilken workshop valde du?

• Trollmamma
    Ylwa: Bor i Skelleftehamn, västerbotten och min ledare bor i skåne Räcka ut tungan Ska på en träff nu på torsdag och ska då prata med de som är där då och höra vad de säger.
Svar på tråden PartyLite Del 2