PartyLite Del 2
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Vi som ska på konferansen har fått ett brev med info om reasaker och logoprodukter som kan köpas under konferansen.
Ingen som kan lägga ut det på nätet, är bara lite nyfiken.
Kommer den extra sommarkatalogen att försvinna helt och hållet, inga dofter eller produkter som kommer att finnas kvar.
Har någon fått flyern och specialprodukterna för värdinnan under sept och okt månad. Jag har då inte fått något och man måste väl se dom innan man beställer hem visningsex. Det kan man ju göra redan från den 15 aug.
Mm härligt, går snart att beställa den nya katalogen.
Hej hopp...
Vad som blir kvar från sommarkatalogen blir nog en överraskning för alla, eftersom ju inga nyheter i nya katalogen är avslöjade. Jag har iaf inte hört ngt om det och min ledare brukar varasnabb på att lägga ut info.
Ok, ska ringa kontoret på måndag och höra, de sa dom nrär jag pratade med dom att de kunde göra.
Hej alla!
Ska ha en visning idag men nu har jag tabbat mig och glömt ta med lappen där det står vilka produkter som faller bort from sptember. Någon här som kan hjälpa mig??
Har försökt nå min ledare sedan igår men hon svarar inte.. =/
jag kan inte logga in på extranet.
Har fått en ny pinkod men funkar fortfarande inte.
måste ringa igen på måndag...
Nu är det snart dags för konferensen och nyheter åhh ska bli såå roligt!!
Åh ringde kontoret idag, inget vidrae svar fick man ju där om vad som kommer att utgå ifrån vår och sommarkatalogen. Hon trodde att fresh home kommer att fortsätta men hur ska jag veta det när jag har visning i veckan och inte får något direkt svar. Ingen annan som vet eller pratat med dom på kontoret.