• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Felicia6
    Tjomsan skrev 2007-08-23 21:23:26 följande:
    Hej Felicia6! Vilken soffa är det? Är sugen på en som heter Beddinge. Man kan välja olika dyra (läs sköna) madrasser. Har själv dåliga erfarenheter av hemska nätter i hemska soffor och vill ha en som är BRA och inte för dyr...
    Det är en bäddinge vi har
    vi har en med grått tyg och tyget går ner till golvet.. ser att det är några bäddinge som har "kortare" tyg.. Vi har inte köpt någon madrass till utan dom ligger direkt på "soffan" bara
  • gresligagreta

ja det är suveränt där brukar handla då vi åker till sundsvall så himla välorganiserat måste klaga på att det är lite väl stort nu, min pappa brukar säga att han käner sig som något boskap när han tvingas med haha

• Felicia6
    Tjomsan skrev 2007-08-23 21:32:41 följande:
    Sover man bra utan madrass?
    Ja, jag har själv sovit i den och jag sover utmärkt Det är ju som en sorts madrass i den redan
  • Pumpkin

Vi har också en Beddinge, med grått tyg och kuddar. Har köpt en ganska tjock madrass till och sen en bäddmadrass, annars tyckte jag att man kände av glipan i den tjocka madrassen så väl. Men det är en himla bra och skön bäddsoffa faktiskt!

Tjomsan skrev 2007-08-23 21:23:26 följande:
    Hej Felicia6! Vilken soffa är det? Är sugen på en som heter Beddinge. Man kan välja olika dyra (läs sköna) madrasser. Har själv dåliga erfarenheter av hemska nätter i hemska soffor och vill ha en som är BRA och inte för dyr...
  • sweetlina

ja hade beddinge när ja bodde själv i en 1a hade dne i flera år o sov såå bra id en,,,dom är superskönt, man kan ha bäddmadrass på men det är inte nödvändigt bara lägga på ett lakan

• ÄlskarMina

ikeas kryssbo-taklampa nån som har den??
    KRYSSBO taklampa
    ska ev. ha över ett vitt vardagsrumsbord och brun tyg-hörnsoffa...skulle det passa tror ni??

• rosablomma

här är en till som diggar IKEA

• Felicia6
    ÄlskarMina skrev 2007-08-23 23:07:27 följande:
    ikeas kryssbo-taklampa nån som har den??ska ev. ha över ett vitt vardagsrumsbord och brun tyg-hörnsoffa...skulle det passa tror ni??
    har den fast vägglampan
Svar på tråden ikea-tråden