• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Orkiden80

PS. Bor 10 minuter ifrån ikea kungens kurva.

• RonjaLi

Vi har sålt radhuset och flyttar till villa om en vecka så hela lördagen ska jag spendera på IKEA och shoppa loss för typ 20.000-30.000! Härligt Framförallt eftersom maken samtidigt kommer stå på knäna och flyttstäda Han har själv erbjudit sig så det är inte synd om honom inte.

• summit
    RonjaLi skrev 2007-08-23 19:12:55 följande:
    Vi har sålt radhuset och flyttar till villa om en vecka så hela lördagen ska jag spendera på IKEA och shoppa loss för typ 20.000-30.000! Härligt Framförallt eftersom maken samtidigt kommer stå på knäna och flyttstäda Han har själv erbjudit sig så det är inte synd om honom inte.
    Hehe de ä så de ska vara
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • NeA 84

tummen upp!!!

RonjaLi skrev 2007-08-23 19:12:55 följande:
    vad kommer efter de här........
  • Tjomsan

Hej! Är det någon som har provat sova i någon av IKEAs bäddsoffor?

• Felicia6
    Tjomsan skrev 2007-08-23 21:17:24 följande:
    Hej! Är det någon som har provat sova i någon av IKEAs bäddsoffor?
    Vi äger en av dom Har den uppe i gästrummet o mina svärföräldrar ligger alltid i den då dom kommer. Man viker ner ryggen så man får en ganska bred säng att ligga i. Jätteskön och inga rör som skär in i ryggen på en som med gamla vanliga bäddsoffor
  • Allt går fort

o äntligen en tråd för mej!!!! nu vart ja riktigt glad=) bor 10 minuter ifrån ikea i sundsvall=)

• Tjomsan

Hej Felicia6! Vilken soffa är det? Är sugen på en som heter Beddinge. Man kan välja olika dyra (läs sköna) madrasser. Har själv dåliga erfarenheter av hemska nätter i hemska soffor och vill ha en som är BRA och inte för dyr...

• gresligagreta

åh älskar ikeà med tvingade sambon åka till göteborg från gävle bara för att inhandla en mammut spjälsäng!

• summit
    Allt går fort skrev 2007-08-23 21:21:51 följande:
    o äntligen en tråd för mej!!!! nu vart ja riktigt glad=) bor 10 minuter ifrån ikea i sundsvall=)
    IKEA i Sundsvall tycker ja ä bäst av dom som jag har vare på! Tidigare va de sämst för då va de så trångt...men NUUUUUU ä de SÅÅÅÅ Bra!!!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
Svar på tråden ikea-tråden