• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Miot

Wiiiiie, den 29nde så öppnar IKEA här i karlstad, är så glad! Ville bara skriva det :P

• summit
    Twilight skrev 2007-08-23 11:29:52 följande:
    Knäppskaft! Ska ni till Valbo eller Sundsvall...? Jag tänker minsann också hitta ett IKEA på tisdag
    Ja vet inte va de blir men om John får bestämma så blir de väll Sundsvall... men ja måste kolla upp om allt finns annars blir de på de ställe de finns allt!!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • Felicia6

jag älskar ikea oxå

Ska dit på lördag o numera har vi "bara" 20 mil dit

Om någon har katalogen så ska jag köpa tv-bänken på sidan 6
    men fattar inte riktigt om det är dörrar lr lådor på den? Någon som vet?

• skrattigtjej

åhhh ja vill så gärna handla något i inredningen som gariner osv

har ni nåt tips på bra och snygga gardiner samt köpt 2 hyllor men ingen aning vart vi ska ha dem i vardags rummet till våran soffa och soff bord från ikea.. :-/

Emmy
  • Mandi74

En till som är ikea frälst.

Ska dit på måndag när vi ändå ska till Malmö, efter som vi har 15 mil till närmsta Ikea blir det inte så ofta som man åker dit.

Är ute efter ett datorbord eller litet skrivbord i vitt eller ek. Nån som kan tipsa om något snyggt?

Sen ska vi ha panelgardiner, någon som varit på Ikea nyligen och vet om dom har det nu?

• jummie
    summit skrev 2007-08-23 11:16:03 följande:
    Jag har ett par kuddfodral LYDIA heter dom som är 72x72 men de finns fler!Gå in på Ikeas hemsida å titta!Här är mina:www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40082616
    Har sett Lydia o dom är superfina tyvärr så fanns det inte så många fler att välja på då jag var i butik. Det fanns Lydia, sen en som gik i några blå färger o sen dom luddiga...thats it! I strl 65*65 så fanns det ju en uppsjö!
  • Verra83

Här är en till som älskar IKEA! Har precis byggt om köket och det blev ett Ikea med abstrakt luckor, vita högblanka med grå bänkskiva till och en köksö med ek skiva på! Vi har även köpt skötbord och ska köpa spjälsäng där också :) Det är en lycka att få åka dit och handla :) ( tycker inte min sambo )................

BF 22 November
  • summit
    jummie skrev 2007-08-23 12:24:02 följande:
    Har sett Lydia o dom är superfina tyvärr så fanns det inte så många fler att välja på då jag var i butik. Det fanns Lydia, sen en som gik i några blå färger o sen dom luddiga...thats it! I strl 65*65 så fanns det ju en uppsjö!
    De fanns ju fler stora förut har ja för mej, men nu ha de blivit dålit me dom tycker ja
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit

Är de nån som har vare på Haparandas Varuhus?
    Ja skulle vilja åka dit upp å "Provhandla" nångång!!
    Ja försöker lura gubben å köpa en Husvagn eller Husbil!!

♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
Svar på tråden ikea-tråden