• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • FiaÅkotten

Gillar också IKEA! saknar att ha ett eller två varuhus på nära håll sen vi flyttade men men... Har lyckats fylla hemmet med deras möbler och bidra till Ingvars växande pengaförråd iallafall!

Helt nytt vardagsrum som iofs inte ännu är upp då vi skall fixa väggarna först. Samt tvättstugebänk till vårt badrum som renoveras just nu var vad vi köpte sist.

Jag fattar inte varför man gnäller så på IKEA och ikeahem jag har hellre ett personligt hem än en personlig soffa och inte råd med nåt mer...

• FiaÅkotten

har varit på ikea haparanda (kommer ju därifrån även om det är lääänge sen jag smet) Och det är bra ganska stort. Alltid proppat med folk. Gillar det bätre än sundsvall iaf. Även om kungenskurva är det bästa!

summit skrev 2007-08-23 13:29:17 följande:
    HAHAHA Okej men va du där alla affärena va då????? Va fan gjorde du där fresten????
  • FiaÅkotten

äh jag citerade ju fel inlägg men ni fattar

• Felicia6
    Twilight skrev 2007-08-23 14:22:26 följande:
    Nä det verkar vara dåligt med IKEA:or () högt däruppe... Vi har 10 mil till närmsta, det är rätt okej
    vi hade 40 mil enkel resa till ikea förut då det fanns bara i sundsvall.. då åkte man oftast vid 06 på morron o var hemma sent på kvällen..phu Nu då dom har öppnat i haparanda har vi "bara" 25 mil till ikea..

Min man trodde jag var knäpp då jag blev i extas över att få åka till ikea eftersom han är uppvuxen i norrköping o har ikea 3mil bort
  • korven72

I löööv IKEA. Har många grejor därifrån bla nya köket =). Jag har tur och har ca 10 min motorväg till IKEA Kållered utanför Göteborg. Många besök blir det =)

• flygare

Hej Här är en till som älskar ikea, Vi har nästan bara ikea möbler hemma.
    Tycker det är perfekt, går alltid att kompletera och lessnar man på något, kostar det inte en förmögenhet att byta.

Jh har turen att bo ca 15 min med bil från närmsta ikea, så det blir många utflykter när man är mammaledig

• Pumpkin

Vi har närmast till Kungens Kurva, men jag gillar det inte alls! Upp och ner, fram och tillbaka, runt runt - nej, jag blir alldeles knäpp!

FiaÅkotten skrev 2007-08-23 14:30:03 följande:
    har varit på ikea haparanda (kommer ju därifrån även om det är lääänge sen jag smet) Och det är bra ganska stort. Alltid proppat med folk. Gillar det bätre än sundsvall iaf. Även om kungenskurva är det bästa!
  • Pumpkin

Eller ja, jag gillar ju att det är IKEA, men jag tycker nog att det är ett av de sämre IKEA-varuhusen om man tänker på planlösning och upplägg.

• flugsvamp

Någon här inne som har erfarenhet av Malm byrån? den med 6 lådor tror jag! Är den bra för att förvara kläder i? Hade tänkt o köpa den imorrn

Serkas Mamma
  • NeA 84

jag har en sån...jag är nöjd! har barnens kläder däri. och handdukar

050916 skrev 2007-08-23 14:45:43 följande:
    Någon här inne som har erfarenhet av Malm byrån? den med 6 lådor tror jag! Är den bra för att förvara kläder i? Hade tänkt o köpa den imorrn
    vad kommer efter de här........
Svar på tråden ikea-tråden