ikea-tråden
Råd och Tips
Ideer
Nyheter
Varuhus
Inredning
Inhandlat mm
Ja allt som har med IKEA att göra!!
Ni får gärna visa upp era hem!
Ikeas hemsida:
www.ikea.com/se/
Gillar också IKEA! saknar att ha ett eller två varuhus på nära håll sen vi flyttade men men... Har lyckats fylla hemmet med deras möbler och bidra till Ingvars växande pengaförråd iallafall!
Helt nytt vardagsrum som iofs inte ännu är upp då vi skall fixa väggarna först. Samt tvättstugebänk till vårt badrum som renoveras just nu var vad vi köpte sist.
Jag fattar inte varför man gnäller så på IKEA och ikeahem jag har hellre ett personligt hem än en personlig soffa och inte råd med nåt mer...
har varit på ikea haparanda (kommer ju därifrån även om det är lääänge sen jag smet) Och det är bra ganska stort. Alltid proppat med folk. Gillar det bätre än sundsvall iaf. Även om kungenskurva är det bästa!
äh jag citerade ju fel inlägg men ni fattar
I löööv IKEA. Har många grejor därifrån bla nya köket =). Jag har tur och har ca 10 min motorväg till IKEA Kållered utanför Göteborg. Många besök blir det =)
Hej Här är en till som älskar ikea, Vi har nästan bara ikea möbler hemma.
Tycker det är perfekt, går alltid att kompletera och lessnar man på något, kostar det inte en förmögenhet att byta.
Jh har turen att bo ca 15 min med bil från närmsta ikea, så det blir många utflykter när man är mammaledig
Vi har närmast till Kungens Kurva, men jag gillar det inte alls! Upp och ner, fram och tillbaka, runt runt - nej, jag blir alldeles knäpp! ![]()
Eller ja, jag gillar ju att det är IKEA, men jag tycker nog att det är ett av de sämre IKEA-varuhusen om man tänker på planlösning och upplägg.
Någon här inne som har erfarenhet av Malm byrån? den med 6 lådor tror jag! Är den bra för att förvara kläder i? Hade tänkt o köpa den imorrn
jag har en sån...jag är nöjd! har barnens kläder däri. och handdukar