• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Twilight

Varning varning! Jag har aldrig varit på IKEA i Haparanda, men jag har varit i Haparanda och det är VÄRLDENS tråkigaste lilla håla! FY! Tänk dig Arbrå en vardagkväll klockan 21, så tar du det gånger 10...

summit skrev 2007-08-23 13:13:54 följande:
    Är de nån som har vare på Haparandas Varuhus?Ja skulle vilja åka dit upp å "Provhandla" nångång!!Ja försöker lura gubben å köpa en Husvagn eller Husbil!!
    ♥A&J... Och mamma♥
  • summit

HAHAHA Okej men va du där alla affärena va då????? Va fan gjorde du där fresten????

Twilight skrev 2007-08-23 13:27:39 följande:
    Varning varning! Jag har aldrig varit på IKEA i Haparanda, men jag har varit i Haparanda och det är VÄRLDENS tråkigaste lilla håla! FY! Tänk dig Arbrå en vardagkväll klockan 21, så tar du det gånger 10...
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • Twilight

Nä, det var jag iofs inte men... Skulle aldrig vilja åka dit igen Johnny dömde bandy

summit skrev 2007-08-23 13:29:17 följande:
    HAHAHA Okej men va du där alla affärena va då????? Va fan gjorde du där fresten????
    ♥A&J... Och mamma♥
  • Felicia6
    summit skrev 2007-08-23 13:13:54 följande:
    Är de nån som har vare på Haparandas Varuhus?Ja skulle vilja åka dit upp å "Provhandla" nångång!!Ja försöker lura gubben å köpa en Husvagn eller Husbil!!
    jag har vart där o det var inte alls så illa som Twilight skriver
    Dom har öppnat massa affärer runt ikea, men det är ju just ikea man mest åker till
  • summit

Nä men ja ska inte gå på nån Bandy!! Ja ska gå på IKEA ja
    Vill du följa

Twilight skrev 2007-08-23 13:39:18 följande:
    Nä, det var jag iofs inte men... Skulle aldrig vilja åka dit igen Johnny dömde bandy
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • Twilight

Nämen jag har inte sagt att IKEA var dåligt för där har jag aldrig varit. Jag vet bara att Haparanda är

Felicia6 skrev 2007-08-23 13:42:17 följande:
    jag har vart där o det var inte alls så illa som Twilight skriver Dom har öppnat massa affärer runt ikea, men det är ju just ikea man mest åker till
    ♥A&J... Och mamma♥
  • Twilight

Jag veeeet Nädu!

summit skrev 2007-08-23 13:42:34 följande:
    Nä men ja ska inte gå på nån Bandy!! Ja ska gå på IKEA jaVill du följa
    ♥A&J... Och mamma♥
  • TheMilky
    Miot skrev 2007-08-23 11:30:59 följande:
    Wiiiiie, den 29nde så öppnar IKEA här i karlstad, är så glad! Ville bara skriva det :P
    Äntligen! Jobbar i Karlstad, då kan man ju slinka in där varje dag ju :)
  • Felicia6
    Twilight skrev 2007-08-23 14:17:12 följande:
    Nämen jag har inte sagt att IKEA var dåligt för där har jag aldrig varit. Jag vet bara att Haparanda är
    hehe, men man brukar inte så ofta kolla in staden runtomkring då man åker till ikea här i norrland eftersom ikea är en heldagarsutflykt oftast
  • Twilight

Nä det verkar vara dåligt med IKEA:or ( ) högt däruppe... Vi har 10 mil till närmsta, det är rätt okej

Felicia6 skrev 2007-08-23 14:20:18 följande:
    hehe, men man brukar inte så ofta kolla in staden runtomkring då man åker till ikea här i norrland eftersom ikea är en heldagarsutflykt oftast
    ♥A&J... Och mamma♥
Svar på tråden ikea-tråden