• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • oxytocin

Vaaaarför har IKEA slutat med den vita, runda PS-mattan? *gråter*

• Lejra
    nneettiizzeenn skrev 2007-09-28 15:33:40 följande:
    Hej!Åh, vi ska till ikea imorgon, jag längtar så!Vi ska bland annat titta på lite kök då vi köpt hus och ska byta ut köket, ska bli intressant, i nuläget är vi mest sugna på druvbo gråvita luckor. Någon som har dem?Sen ska vi kika på soffor och där är väl ektorps 3:a och 2:a mest intressant, vilken färg skulle ni valt? Sambon är sugen på beige och jag är sugen på vit.Sen blir det väl annat smått o gott.Jag vill också hitta en fin ljuskrona som man hänger i taket utan en massa krux på, men det verkar inte finnas så många svarta eller?Jag frågade via chatten och då svarade hon att det finns en svart som heter ISIG men det går inte att titta på den via hemsidan, någon som har den och kanske har bild på den?
    Hade jag varit er angående soffan så hade jag köpt den i beige, men köpt till den vita klädseln! Då kan ni ju byta när ni känner för det!
  • Susidus

Alla IKEA fans därute. Någon som har Paxgarderober i ekstomme? Hur ser de ut innuti? Funderar nämligen på att sätta en sådan i hallen men endast med dörr nedtill... Vill alltså lämna övre delen öppen med endast hyllplan för förvaring i korgar etc. Nu funderar jag dock hur det kan tänkas se ut. Antar nämligen att det är "förborrade" hål för inredning i väggarna och undrar om hålen är snygga (så snygga det går) eller om man ser att det bara är ekfolie och hålen är typ vita eller spånfärgade invändigt... Tror ni att det kan vara snyggt så som jag beskrivit?

• yossis

Vi var på IKEA i Örebro i söndags & shoppade lite till köket & sen blev det väl lite "bra att ha" prylar med

• Mandi74
    Odella skrev 2007-10-02 21:26:49 följande:
    Nån som vet om julsakerna kommit till IKEA jönköping än?
    Vet inte i Jänköping men i Kalmar hade de liiite julskaer framme. Tycker inte ikea har så mycket julsaker längre, eller så är det bara dåligt på "våra" närmsta ikea.
  • Pumpkin

På IKEA i Kungens Kurva har de då definitivt tagit fram julpyntet, fanns väl en 6-8 granar klädda med pynt och massor med kulor i olika storlekar och färger. Nu är det jul igen!

• Adelisa

någon som vet om ikea tidigare hade en banlampa som var rund o såg typ ut som ett ufo och när den avr tänd så blev det stjärnor o sånt på väggarna..???

Och så gråter jag en skvätt för att de tagit bort fåtöljen till vår soffa ur sortimentet.. EKESKOG...

• Fam Wahlström Gunnervik
    Odella skrev 2007-10-02 21:26:49 följande:
    Nån som vet om julsakerna kommit till IKEA jönköping än?
    I Jönköping har det kommit lite julsaker, det hade dem i lördags när vi var där ialla fall.
Svar på tråden ikea-tråden