ikea-tråden
Råd och Tips
Ideer
Nyheter
Varuhus
Inredning
Inhandlat mm
Ja allt som har med IKEA att göra!!
Ni får gärna visa upp era hem!
Ikeas hemsida:
www.ikea.com/se/
Vaaaarför har IKEA slutat med den vita, runda PS-mattan? *gråter*
Alla IKEA fans därute. Någon som har Paxgarderober i ekstomme? Hur ser de ut innuti? Funderar nämligen på att sätta en sådan i hallen men endast med dörr nedtill... Vill alltså lämna övre delen öppen med endast hyllplan för förvaring i korgar etc. Nu funderar jag dock hur det kan tänkas se ut. Antar nämligen att det är "förborrade" hål för inredning i väggarna och undrar om hålen är snygga (så snygga det går) eller om man ser att det bara är ekfolie och hålen är typ vita eller spånfärgade invändigt... Tror ni att det kan vara snyggt så som jag beskrivit?
Vi var på IKEA i Örebro i söndags & shoppade lite till köket & sen blev det väl lite "bra att ha" prylar med
Nån som vet om julsakerna kommit till IKEA jönköping än?
På IKEA i Kungens Kurva har de då definitivt tagit fram julpyntet, fanns väl en 6-8 granar klädda med pynt och massor med kulor i olika storlekar och färger. Nu är det jul igen!
någon som vet om ikea tidigare hade en banlampa som var rund o såg typ ut som ett ufo och när den avr tänd så blev det stjärnor o sånt på väggarna..???
Och så gråter jag en skvätt för att de tagit bort fåtöljen till vår soffa ur sortimentet.. EKESKOG...
Ok kanon :)