• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • yossis

Jag var på IKEA i Valbo igår, men så klart glömde jag titta efter duken jag blev rekomenderad här på forumet, blev bara lite batterier, ljus & Rationell skåp underlägg. Men sambon har lovat mig en shopping resa till innan jul Skrattande för att handla lite julsaker & sånt.

• Hädvigg

Tack, Dundermamman!

Ska spana in ditt kök.

• helleappel
    älvanpurjo skrev 2007-10-14 17:20:38 följande:
    någon som har ikeas golv hemma? är odm bra till sovrummen och hallen? och köken? vad tycker ni?tycker dom är fina men håller dom?
    Vi har deras golv i hallen, sovrummen och köket. de är verkligen kanon, har inte blivit några märken när vi tappat grejer. Vi har tundra i kök och hall och hemse i sovrummen. Jag kan verkligen rekommendera dem. Uppfyller iallafall våra krav och våran vardag klarar de utan problem.
  • älvanpurjo
    helleappel skrev 2007-10-16 12:32:03 följande:
    Vi har deras golv i hallen, sovrummen och köket. de är verkligen kanon, har inte blivit några märken när vi tappat grejer. Vi har tundra i kök och hall och hemse i sovrummen. Jag kan verkligen rekommendera dem. Uppfyller iallafall våra krav och våran vardag klarar de utan problem.
    ser att in har barn med.. inga märken efter dom du vet dom slår ju med leksakerna överallt...
  • helleappel
    älvanpurjo skrev 2007-10-16 12:34:45 följande:
    ser att in har barn med.. inga märken efter dom du vet dom slår ju med leksakerna överallt...
    Nej inte vad vi har sett iallafall. Men jag rekommenderar Tundra före Hemse. Tundra är lite hårdare och klarar smällar bättre. Men vi har iallafall inga märken efter slängda/tappade leksaker iallafall. Vår son är 2 år och kan leka rätt så hårt och vilt ibland.
  • älvanpurjo
    helleappel skrev 2007-10-16 12:44:01 följande:
    Nej inte vad vi har sett iallafall. Men jag rekommenderar Tundra före Hemse. Tundra är lite hårdare och klarar smällar bättre. Men vi har iallafall inga märken efter slängda/tappade leksaker iallafall. Vår son är 2 år och kan leka rätt så hårt och vilt ibland.
    kanon.. blir ikea golv i sovrummet redan bestämt...
  • summit

Nån som har handla jull grejer än då på Ikea?

Ja är såååå sugen å åka nu!!

♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit

jul mena ja ju å inte jull

♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
Svar på tråden ikea-tråden