• Flisis

Herbalife..

Imorgon kör jag igång med herbalife för att få bort de sista 6 grav kg. Nån mer här med erfarenhet,goda råd eller kanske bara vill peppa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-24 20:35:47:
    Gämfört med andra pulver tycker ni det smakar bättre och blir man mättare?

• Svar på tråden Herbalife..
  • Fru Lantz

körde med herbalife förrut när jag hade gått i vägen o hade stressmage. Fick inte behålla någon mat så då testa jag de. Funkade kanon för mig + att jag gick ner en massor i vikt.
    2 klädstl.

Lycka till

• Flisis

Hur många mål per dag bytte du ut?å hur mycket gick du ner typ per vecka?

Fru Lantz skrev 2007-08-24 20:17:59 följande:

körde med herbalife förrut när jag hade gått i vägen o hade stressmage. Fick inte behålla någon mat så då testa jag de. Funkade kanon för mig + att jag gick ner en massor i vikt.2 klädstl. Lycka till
  • Fru Lantz

oj jag drack frukost och lunch med herbalife men käkade vanlig varm middag. Sedan hade jag lite frukt o ev morotstavar eller gurkstavar med mig till jobbet. Men va kan jag ha gått ner i veckan.... i början gick de fort tror de va 2kg något.
    Men jag tränade på gymmet + cyklade till jobbet (20min tur) så de kan oxå ha gjort det.

• Nallepuh01

Här är en till som började igår med herbalife.
    Det skulle vara kul att följas åt och peppa varandra. Jag  behöver gå ner ett par kilo efter mina två graviditeter.

Idag gjorde jag en shake av choklad med färsk banan, och det rekommenderar jag. Ta inte ngt proteinpulver då bara.

• Flisis

Jag har bara köpt en burk caspuccino.. Får låv att säga att den var riktigt god!Himla skillnad mot nutrilett jag tidigare provat
    Har heller ingen kontakt med någon konsulent, delade en burk med en kompis till att börja med för att se om jag gillade det, helt ok får jag säga Nu är det bara hungern man får lära sig att leva med haha

Nallepuh01 skrev 2007-08-25 00:21:46 följande:
    Här är en till som började igår med herbalife. Det skulle vara kul att följas åt och peppa varandra. Jag  behöver gå ner ett par kilo efter mina två graviditeter.Idag gjorde jag en shake av choklad med färsk banan, och det rekommenderar jag. Ta inte ngt proteinpulver då bara.
  • Fru Lantz

får man fråga eller skicka ett pm till mig vad kostar det nu att köpa??

Jag är inne lite på att testa nutrilett men vet att de brukar smaka s**t

• Nallepuh01

Då har ännu en dag gått när man äter herbalife...

Det känns att det går bra, men det är bara jobbigt när man blir hungrig på kvällen. Vad brukar ni äta om ni blir hungriga?

• Fru Lantz

Jag tog banan fast max 1 om dagen, morotstavar, gurkstavar eller rädisor, brocoli, blomkål
    Oj va tråkigt de lät
    Allt man kan dippa om man kör med grönsaker.

Sladden 1
    Tack tack för pm

• Sussie Rose

Jag åt herbalife för några år sedan,det funkade jättebra,bytte ut två mål,frukost o lunch,sen åt jagi princip vad jag ville till middag,drack 3 liter vatten också,har jag förstått det hela rätt,är det bra om man tar en kur efter den första,men då behöver man bara byta ut 1 mål,just för att bibehålla vikten.

• Flisis

Första dagen flöt på riktigt bra faktiskt,Hl till frukost och lunch. En räksallad till middag, dock me lite vitlöksdressing och 2 bröd till men jag var hungrig
    Det blev värre fram mot kvällen, då var jag riktigt hungrig och visste inte riktigt hur jag skulle göra,om jag skulle äta ett knäckebröd eller om jag skulle ta en Hl till. Det blev 2 rökta skinkbitar,en klementin och tyvärr 3 st små tvix bitar ur lördagsgodiset. Men jag är rätt nöjd ändå faktiskt Hur tycker ni att jag skulle ha gjort,ska jag ta en Hl till när om jag blir så där jätte hungrig på kvällen?

Svar på tråden Herbalife..