• Flisis

Herbalife..

Imorgon kör jag igång med herbalife för att få bort de sista 6 grav kg. Nån mer här med erfarenhet,goda råd eller kanske bara vill peppa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-24 20:35:47:
    Gämfört med andra pulver tycker ni det smakar bättre och blir man mättare?

• Svar på tråden Herbalife..
  • jeli79

oj...råkade trycka i väg

Köp torrmjölk. ( finns på en vanlig mat affär). Blanda ca 3 msk torrmjölks pulver tillsammans med protein och smak sen när det är dags att dricka shaken så häll endast på 2,5dl kallt vatten. Smakar precis som vanligt

Lycka till och fortsätt kämpa!!!!

• mammao

Hej på er
    tänkte höra om det är ok att hoppa med på denna tråden?
    Jag körde herbalife i våras, tappade 6 kg och ett antal cm. Men sedan kom sommaren och vardagen blev en annan och slavig blev jag...
    Nu har jag gått upp 3 kg och har beställt nytt pulver och är taggad till att komma igång.

Såg att ni skrivit om hungern, jag kan bara säga att för mig släppte det efter ett par veckor. Då var det precis som om kroppen blev van.

Jag tog/kommer ta hl morgon och lunch, äter ett mellanmål vid 15-tiden och VARM middag på kvällen.
    För mig är det superviktigt att få ngt varmt i mig, en sallad eller en baguette skulle inte kunna täcka min hunger.

I våras kom jag aldrig igång med ngn träning men nu ska jag verkligen försöka!

Vilka smaker tar ni och hur blandar ni?
    Jag kör stenhårt med äppel-lättdryck, vaniljpulver och kanel- smakar äpplekaka;) detta är desutom lätt att ta med sig. Jag fyller shaken med lite koncentrerad dryck, blandar pulvert i min burk, sedan när det är dags att blanda är det bara att tillsätta vatten. För detta krävs inget kylskåp som håller mjölken frisk... Ngt komplicerat när man som jag studerar och pendlar dagligen med tåg i 40 min+ snävt med tid att leta upp ett kylskåp innan lektion.

Mitt första delmål är 10(7)kg, sedan ytterligare 5kg.

• Nallepuh01

Hej på er alla,

Det var ett tag sen...
    Här har ni en dom tyvärr har gått upp 1 kg istället för att gå ner. :(!! Det är mitt eget fel. Jag har inte varit så duktig med mina shaker.
    Så nu får man ta tag i det med hårdhanskarna!!

MAMMAO: Välkommen hit! Det lät gott med din äppeldryck, det ska jag prova.

Hoppas ni andra har det bra och att det går neråt för er iallafall!

Ha en trevlig helg...

• Flisis

Nallepuh01: Attans vad trisst med + på vågen. Men det är snabbt åtgärdat. Nya tag igen bara 7

Vägning imorgon. Får se vad vågen har att säga..

Mammao: Hej och välkommen Alltid kul med fler folk med nya ideér och lite pepp. Tack för tipset om "äpplekakeshaken" måste jag testa

• JenJa

Ja + är ju inte så kul men samtidigt så är det ju en lärpenning att skärpa till sig. Som sagt jag hade gått ner 1.6 på min förra vägning....så vi får se nu på fredag igen när det är dax för vägningen vad det visar..!

Emellanåt är jag också hungrig men det är dom dagar jag fuskar med bra protein till middagen...och om jag slarvar med mellanmålen...de är jätte viktiga för mig märker jag..!!

Hoppas det går bra för er alla !!! Kram!

• sladden1

Jag har precis öppnat burken med chokladsmak och blandar den med lite filmjölk och resten vatten, super gott till frukost tycker jag
    Annars har jag gillat att blanda smaken tropisk/frukt med ananas och apelsinjuice, också riktigt gott!

• Flisis

-6hg denna veckan. Riktigt klent men man får väl vara nöjd att det går åt rätt håll iaf.. Och man klan ju inte rasa varje vecka..

• JenJa

Flisis: Det är ju inte bra om det går för fort heller...Min hlcoach säger att mellan 0,5-1 kg i veckan är lagom och bra viktminskning...

• Flisis

Delvägning idag. Och vågen visade på -1,6kg sedan i måndags. Det var skönt

• JenJa

Flisis: De e ju kanon ju!! Grattis!
    Min veckovägning idag visade - 2 g alltid nått
    Jag har varit förkyld i veckan så det har inte varit mycket till motion tyvärr...börjar nu va bättre så nu ska vi se om det blir bättre resultat nästa vecka...annars blir det att införskaffa förbränningstabletterna ..

Svar på tråden Herbalife..