Hej på er
tänkte höra om det är ok att hoppa med på denna tråden?
Jag körde herbalife i våras, tappade 6 kg och ett antal cm. Men sedan kom sommaren och vardagen blev en annan och slavig blev jag...
Nu har jag gått upp 3 kg och har beställt nytt pulver och är taggad till att komma igång.
Såg att ni skrivit om hungern, jag kan bara säga att för mig släppte det efter ett par veckor. Då var det precis som om kroppen blev van.
Jag tog/kommer ta hl morgon och lunch, äter ett mellanmål vid 15-tiden och VARM middag på kvällen.
För mig är det superviktigt att få ngt varmt i mig, en sallad eller en baguette skulle inte kunna täcka min hunger.
I våras kom jag aldrig igång med ngn träning men nu ska jag verkligen försöka!
Vilka smaker tar ni och hur blandar ni?
Jag kör stenhårt med äppel-lättdryck, vaniljpulver och kanel- smakar äpplekaka;) detta är desutom lätt att ta med sig. Jag fyller shaken med lite koncentrerad dryck, blandar pulvert i min burk, sedan när det är dags att blanda är det bara att tillsätta vatten. För detta krävs inget kylskåp som håller mjölken frisk... Ngt komplicerat när man som jag studerar och pendlar dagligen med tåg i 40 min+ snävt med tid att leta upp ett kylskåp innan lektion.
Mitt första delmål är 10(7)kg, sedan ytterligare 5kg.